صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵
کد خبر: 14508
گزارشگر: 213
۱۰۹۰
۲
۰
۲
به علت کشف حجاب در بزرگداشت آتیلا پسیانی

افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا دادگاهی شدند

افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا دادگاهی شدند
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از تشکیل پرونده قضائی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، پس از پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی، این‌بار مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده برای دو بازیگر زن دیگر یعنی افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل رعایت نکردن حجاب خبر داد.

روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال بود که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از تشکیل پرونده قضائی برای پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی خبر داد. دلیل این اقدام پلیس «کشف حجاب در ملاءعام» اعلام شد و اشاره آن به عدم استفاده پانته‌آ بهرام از روسری در مراسم اکران سریال پوست شیر در یک پردیس سینمایی و حضور بدون روسری کتایون ریاحی در مراسم تشییع پیکر کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینمای کشورمان بود.

حالا و درپی حضور بدون حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی که واکنش‌های بسیاری نیز در پی داشت، باز هم مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از ورود به این موضوع خبر داده و در اطلاعیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده اعلام کرده: «اقدام کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، در شرایطی صورت گرفت که سایر بانوان با حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی در این مراسم حضور داشته اند. لذا با توجه به جرم مشهود این دو و اقدام غیرقانونی آنان، پرونده مقدماتی در خصوص اقدام ایشان در پلیس امنیت عمومی تشکیل و در مجتمع قضایی ارشاد در حال رسیدگی است.»

پیش از این سردار رادان، فرمانده فراجا از آغاز مرحله جدید برخورد با کشف حجاب و اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه خبر داده و گفته بود که افراد بدحجاب از طریق دوربین‌ها و تجهیزات پیشرفته شناسایی می‌شوند.(ایسنا)
https://www.asianews.ir/u/a6y
اخبار مرتبط
تصاویری از درگیری دسته جمعی که باعث مرگ یک زن در باغ شازده ماهان کرمان شد در فضای مجازی دست به دست می شود.
یک روزنامه نوشت بی حجابان بعد از حجاب اختیاری به دنبال شربخواران هم خواهند رفت.
یک فرمانده نیروی انتظامی گفت: به صورت سیستمی هیچ خدماتی به خودروهای بی حجابان؛ از جمله معاملات ارائه نمی شود و در شکل دوم توقیف در محل که خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.
‌بیژن عبدالکریمی؛ استاد فلسفه گفت: سنت تاریخی و معنوی ایرانیان، با اسلام آغاز نشده؛ بلکه یک سنت چندهزارساله است؛ با جهان پسامدرن هم، هر چه در جهان مدرن سفت و متصلب بود، دود شد و به هوا رفت!
احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی هشدار داد که از شنبه آینده با استفاده از فناوری و تجهیزات هوشمند افراد بی حجاب شناسایی و به محاکم قضایی احضار می شوند.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: پلیس در مقابله با بی حجابان و مجرمان با ارسال پیامک و از سیستم هوشمند استفاده می کند.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.
پلیس به دنبال ماجرای ماست پاشی بر سر زنان، این بار، به آمران به معروف و ناهیان از منکر در حوزه حجاب هشدار داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمدرضا
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
0

درود بر سردار رادان ما مدیون خون شهداییم

ناشناس
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
0

فاطمه معتمدآریا دیگر پیرزن شده است خداوند در قرآن می فرماید حجاب بر پیرزن واجب نیست


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید