صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
کد خبر: 14521
گزارشگر: 213
۵۹۶
۰
۰
۱
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد

واریز اضافه حقوق فروردین بازنشستگان با پرداختی اردیبهشت

واریز اضافه حقوق فروردین بازنشستگان با پرداختی اردیبهشت
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای عالی کار و با افزایش 25 درصدی واریز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، علی دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای عالی کار افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تامین اجتماعی داد‌ه‌اند، ان‌شاءالله افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای عالی کار (افزایش 25 درصدی برای حداقل‌بگیران و 21 درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: بنابر پیگیری‌های صورت گرفته قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی شده، حقوق بازنشستگان هر ماه از بیستم بر اساس حروف الفبا به حسابشان واریز خواهد شد.

این در حالی است که نارضایتی بازنشستگان از میزان حقوق و مستمری و عدم همسان سازی که وعده دولت جدی و مجلس بود، سبب موج دیگر انتقادهای جامعه کارگری در سال جدید  و تجمعات اعتراضی شده است.

در همین حال اظهار نظر جدید مرتضوی، وزیر کار مبنی بر اینکه کارگران باید با وجود تورم فزاینده در مقابل دستمزدهای حداقلی قناعت پیشه کنند؛ سبب خشم و اعتراض جامعه کارگری و فعالان حوزه کارگری شده است.

وی همچنین در آخرین اظهار نظر  درخصوص وضعیت افزایش حقوق بازنشستگاه تأمین اجتماعی گفته است: با توجه به انتقادهای صورت گرفته به مصوبه شورایعالی کار عنوان کرد: افزایش حقوق‌ها در شورایعالی کار مصوب شده و احکام‌شان در حال صادر شدن است!

https://www.asianews.ir/u/a7b
اخبار مرتبط
وزیر کار گفت: سامانه کالابرگ در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند به صورت اعتباری حدود یک ماه قبل از واریز یارانه نقدی‌شان خرید کالا خرید کنند.
مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ جزئیات بیمه اکمل بازنشستگان کشوری را اعلام و از الکترونیک شدن دریافت اسناد خسارات درمانی بیمه شدگان خبر داد.
حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نیافت؛ اما بنابر اعلام وزیر کار این افزایش قرار است با حقوق اردیبهشت ماه اعمال شود.
وزیر کار با اشاره به افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری گفت: افزایش در احکام حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید