صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 14544
گزارشگر: 213
۱۱۱۵۹
۰
۶
۹
حاشیه های روابطی موسوم به ازدواج موقت در جامعه امروز ایران

چگونه یک زن صیغه ای شدم؟

چگونه یک زن صیغه ای شدم؟
اینکه چرا و چگونه زن صیغه ای شدم؛ ماجرای مفصلی دارد!

به گزارش آسیانیوز، زن جوان درباره چگونه صیغه شدنش توضیح داده است..

او با اشاره به این که «هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمی‌گیرد» و من هم به راحتی فریب گرگی در لباس میش را خوردم به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: پدر و مادرم وضعیت اقتصادی خوبی نداشتند و روزگارمان به سختی می‌گذشت.

 من هم بعد از آن که نتوانستم تحصیلاتم را در مقطع دبیرستان به پایان برسانم، به ناچار درس و مدرسه را رها کردم تا این که چند سال قبل جوانی به نام «اکبر» به خواستگاری ام آمد.


پاسخ به ازدواج موقت
من هم بلافاصله به خواستگاری او پاسخ مثبت دادم و پای سفره عقد نشستم، ولی روزگارم از آن جا به بی راهه فلاکت و بدبختی رسید که فهمیدم همسرم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد.

دیگر نمی‌توانستم با این شرایط به زندگی مشترک با او ادامه بدهم چرا که همه روزهای زندگی ام به مشاجره و قهر و دعوا می‌کشید. بالاخره چند سال بعد از او جدا شدم و نزد خانواده ام بازگشتم، اما از این که سربار خانواده ام بودم، احساس شرمندگی می‌کردم .

به همین دلیل تصمیم گرفتم شغلی در بیرون از منزل پیدا کنم خلاصه با همکاری شوهر یکی از دوستانم در یک کارخانه تولیدی مشغول کار شدم و این گونه زندگی ام آرام آرام رنگ آرامش به خود گرفت.

مدتی بود که بدون هیچ دغدغه‌ای در کنار خانواده ام روزگار می‌گذراندم تا این که حدود یک سال قبل پدرم تصمیم گرفت منزلی را به طور کامل رهن کند تا اجاره‌ای نپردازیم، ولی مبلغ ۱۰ میلیون تومان کم داشتیم در همین روزها من ماجرا را برای یکی از همکارانم بازگو کردم و با او به درد دل پرداختم.

من و «شهریار» از مدتی قبل در محیط کار با یکدیگر آشنا شده بودیم و او را مردی مورد اعتماد می‌دانستم. «شهریار» وقتی متوجه مشکلم شد خیلی زود رنگ خیرخواهانه به خود گرفت و مدعی شد این مبلغ را بدون هیچ چشمداشتی در اختیارم می‌گذارد.

پرداخت سفته
فقط در قبال آن مبلغ ۱۰ میلیون تومان از من سفته گرفت و پول را به حسابم واریز کرد. اما هنوز یک ماه بیشتر از این موضوع نگذشته بود که شهریار از من خواست مبلغی از بدهی ام را به او بازگردانم، ولی شرایط کاری من طوری نبود که بتوانم به این زودی طلبش را پرداخت کنم.

این گونه بود که روزی شهریار با ابراز علاقه به من پیشنهاد ازدواج موقت داد و گفت: حاضر است در قبال مهریه ۱۰ میلیون تومانی به مدت سه ماه مرا به عقد خودش درآورد.

من هم که چاره‌ای نداشتم با این شرط به عقد موقت او درآمدم که این ازدواج پنهان بماند. چرا که می‌دانستم شهریار نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد و اگر خانواده ام از این موضوع مطلع شوند مرا سرزنش می‌کنند.

خلاصه این ازدواج صورت گرفت و من تا پایان زمان عقد موقت با او زندگی کردم، ولی وقتی فهمید که من قصد تمدید مدت عقد موقت را ندارم، به تهدید و سوء استفاده از عکس‌های خصوصی ام روی آورد.

او با شگرد کمک به نیازمندان، مقداری قند و چای به منزل پدرم برده و به بهانه کمک‌های بعدی شماره تلفن او را گرفته بود و حالا نه تنها ادعا می‌کند که سفته هایم را به اجرا می‌گذارد بلکه تهدیدم می‌کند که تصاویر خصوصی مرا برای پدرم ارسال خواهد کرد.

ذخیره عکس ها در موبایل و تهدید به انتشار
او در این سه ماه زندگی تصاویر زیادی از من در حافظه گوشی تلفن همراهش ذخیره کرده است و اکنون با به دست آوردن شماره تلفن‌های اقوام و آشنایانم مرا تحت فشار گذاشته است که در صورت تمدید نکردن مدت عقد موقت، این تصاویر زننده را برای همه آن‌ها ارسال می‌کند.

او برای ترساندن من حتی برخی از این تصاویر را برای یکی از همکارانم در کارخانه ارسال کرده است که با دیدن آن تصاویر در گوشی تلفن همکارم رنگ از رخسارم پرید.

حالا هم او برای مجبور کردن من به این ازدواج دست به هر کار غیراخلاقی می‌زند به همین دلیل از او شکایت کردم تا حداقل نتواند سفته‌ها را به اجرا بگذارد!

تازه می‌فهمم که قدیمی‌ها درست می‌گویند، «هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمی‌گیرد». او با شگرد خیرخواهانه قصد سوء استفاده از مرا داشت که …

----------------

بیشتر بخوانید

راه های «صیغه شدن» برای همه متقاضیان/گزارش تکان دهنده از صیغه ای شدن زن ها در سال های اخیر/از ارسال عکس قدی تا فرم هزینه ها!

---------------------------------

شایان ذکر است، به دستور سرهنگ عباس زمینی (رئیس کلانتری سپاد) پرونده شکایت این زن در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری و زیر نظر کارشناسان زبده مورد بررسی قرار گرفت./

---------------

بیشتر بخوانید

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟

---------------------------------

https://www.asianews.ir/u/a7z
اخبار مرتبط
به گفته محققان زنانی که در سن حاملگی بالاتر قرار دارند کمتر دچار افسردگی پس از زایمان می شوند؛ در حالی که فصل باردار شدن نیز در بروز این احساس موثر است.
مردان دارای تیپ های شخصیتی مختلفی هستند که انتخاب شیوه رفتار مناسب با آنها با آگاه بودن به شخصیت شناسی مردان رابطه تقریبا مستقیمی دارد.
واکسن‌هایی که به عنوان واکسن‌های ضروری قبل از رابطه جنسی محسوب می‌شوند را این روزها نباید فراموش کرد.
همواره سوال هایی در ذهن زن ها وجود دارد که به دنبال پاسخ آن‌ها از طرف مردها هستند؛ در حالی که این سوالات سبب سرد شدن رابطه عاطفی اغلب زوج ها می شود.
خدمات سالن های زیبایی امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده اند و جدیدترین خدمات آرایشی توسط آنها ارائه می گردد که میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و فشیال صورت در حال حاضر از محبوب ترین و پر تقاضاترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه های زنانه به حساب می ایند. اگر این روش های افزایش زیبایی برای شما خوانند محترم نیز، پر اهمیت است، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. خدمات زیبایی زنانه دائما در حال تغییر و تحول هستند و با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت می گیرد، این موارد نیز شرایط بهتری پیدا می کنند.
«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید؛ این ها مراحل ابتدایی تمایل به صیغه شدن برخی زن ها در جامعه امروز ایران است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید