صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۹
کد خبر: 14552
گزارشگر: 306
۲۵۵
۰
۰
۱

فروش طلا به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد /کمک۳۴۰ میلیونی مادر یزدی

فروش طلا به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد /کمک۳۴۰ میلیونی مادر یزدی
​یزد - شصت سالی داشت و پشت عینکش تابلو ها را با دقت میخواند و از کارکنان میپرسید: ستاد دیه همینجاست؟ آیا همینجا زندانی آزاد میکنند؟
آسیانیوز / یزد ؛ سکینه خانم مادر مهربان یزدی تصمیمی گرفته بود تا به قول خودش بتواند دل فرزندان و نوه هایی را که پدر ، مادر، پدربزرگ و یا مادربزرگ خود را به دلیل جرائم غیر عمد در زندان هستند را شاد نماید.
 
سکینه خانم گفت: در ماه مبارک رمضان اخباری را مشاهده کرده که یک مادر با فروش انگشتر طلای خود یک مادر در بند را از زندان آزاد کرده و همان موقع تصمیم گرفته تا او نیز با این اقدام موجب رهایی تعدادی محکوم از زندان شود.
 
این مادر مهربان یزدی گفت: مقداری طلا داشتم که از مادرم به من ارث رسیده بود ، من نیز تصمیم گرفته تا آنها را جهت شادی روح مادرم فروخته و به ستاد دیه استان اهدا نمایم تا در مسیر آزادی چند مددجو که دارای فرزند هستند هزینه شود و در شاد کردن دل آنها نقشی داشته باشم .
 
حرف های این مادر عجیب بوی آرامش میداد ، او در ادامه گفت : همیشه مادرش میگفته تا میتوانی ببخش و به دیگران انفاق کن زیرا یکی از مواردی است که در آن دنیا دستگیر ما خواهد بود زیرا خداوند برای هرکس بخواهد مال و رزقش را  اضافه می کند و چند برابر می کند و چندین برابر برای او ثواب نوشته میشود.
 
سکینه خانم میگفت هرکس با هرتوان و نیتی میتواند در کارهای خیر شریک شود و حرفهایش را اینگونه ادامه داد: در روایاتمان آمده که گاهی به پیغمبر می گفتند گره به زندگی ما افتاده، پیغمبر(ص) می فرمود: انفاق کنید و آن شخص می گفت: یا رسول الله ندارم که انفاق کنم و رسول در جواب به او می فرمود: یک لیوان آب دست یک تشنه بده ، این طور نیست که هیچ کار خیری نتوانی انجام دهی، راه های به سوی پروردگار بسته نیست، تمام راه ها باز است.
 
این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام خانوادگی و عکسش نداشت مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان که از فروش طلاهای خود به دست آمده بود را به ستاد دیه استان اهدا نموده و با این عمل خیر در آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شریک شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

فروش طلا به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد /کمک۳۴۰ میلیونی مادر یزدی

https://www.asianews.ir/u/a87
اخبار مرتبط
یزد - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: مهمترین راهبرد دستگاه قضایی، پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی است که این مهم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه قابل تحصیل است
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: تلاش برای اخذ گذشت و ایجاد سازش در جامعه، روحیه رفاقت، مهربانی، همبستگی و نوع دوستی را ترویج می کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید