صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
کد خبر: 14566
گزارشگر: 2
۱۷۰۸
۲
۰
۴
عرصه نتورکر

نتورکر چیست و چگونه می توان به کمک آن پولدار شد؟

نتورکر چیست و چگونه می توان به کمک آن پولدار شد؟
برخی افراد به ویژه جوانان معتقدند برای این که یک شبه به آرزوهای خود دست یابند باید وارد عرصه نتورکر شوند. بنابراین لازم است ابتدا پاسخ این سوال را به دست آورند که نتورکر چیست؟ تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و کافی برای پاسخ به سوال نتورکر چیست را در اختیار شما قرار دهیم.

نتورکر چیست، ما می خواهیم در این محتوا به این سوال پاسخ دهیم. در جهان امروز به واسطه تنوع در محصولات تولید شده و فاصله زیاد بین مصرف کننده و تولید کننده به نفر سومی نیاز است تا بتوان محصولات تولید شده توسط تولید کننده را به مصرف کننده ها معرفی کند. همچنین این نفر سوم مصرف کنندگان را با محصولات جدید تولید شده آشنا خواهد کرد. این نفر سوم نتورکر یا بازاریاب نام دارد. البته باید ذکر کنیم که نتورکر یا بازاریابی شبکه ای نوعی از بازاریابی است که امروزه بسیار رونق و رواج یافته است.
برخی افراد به ویژه جوانان معتقدند برای این که یک شبه به آرزوهای خود دست یابند باید وارد عرصه نتورکر شوند. بنابراین لازم است ابتدا پاسخ این سوال را به دست آورند که نتورکر چیست؟ تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و کافی برای پاسخ به سوال نتورکر چیست را در اختیار شما قرار دهیم.

 

نتورکر چیست؟

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم نتورکر یک نوع بازاریابی است. البته نتورکر به معنی بازاریابی شبکه ای است. بنابراین می بایست برای دستیابی به پاسخ سوال نتورکر چیست، تعریفی ساده و جامع از بازاریابی شبکه ای ارائه دهیم. در بازاریابی شبکه ای شما به عنوان بازاریاب، محصولات یک شرکت مشخص را خریداری خواهید کرد و در هر مکانی که مورد نظر شما است اقدام به فروش آن ها خواهید کرد. فروش شما حتی می تواند به صورت آنلاین باشد. حالا اگر از شما بپرسند نتورکر چیست به صورت ساده و خلاصه می توانید آن را تعریف کنید.

 

نتورکر چیست و چگونه می توان در آن کار کرد؟

 

ما در قسمت های بالای متن توضیح دادیم که نتورکر چیست، حالا با دستیابی به پاسخ نتورکر چیست باید توضیح دهیم چگونه می توان در نتورکر فعالیت کرد. برای شروع فعالیت در نتورکر لازم است به صورت زیر مجموعه فعالیت خود را انجام داد. بعد از این که زیر مجموعه خود را تکمیل کردید، جنس های دریافت کرده از شرکت تولید کننده را می توانید در اختیار آن ها قرار دهید. افراد زیر مجموعه شما نیز لازم است در ارتباط با اینکه نتورکر چیست کاملا آگاه شده باشند.

افراد زیر مجموعه بعد از اینکه محصولات را به فروش رساندند، شما می توانید سود خود را از فروش آن ها جدا کنید. قابل ذکر است که بدانید افراد زیر مجموعه شما نیز باید خود دارای زیر مجموعه مشخص باشند. افزایش تعداد زیر مجموعه های شما موجب افزایش سود حاصل از فروش محصولات خواهد شد. بنابراین هر چقدر تعداد افراد زیر مجموعه شما بیشتر باشند، سود حاصل از نتورکر برای شما افزایش خواهد یافت.
دانشگاه کسب و کار

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر: توصیه میکنم مقاله پورسانتی، انواع بازاریابی و کارآفرینی اجتماعی را مطالعه کنید.

 

چگونه در نتورکر می توان موفق شد؟

 

حالا ما میدانیم نتورکر چیست. بنابراین برای موفق شدن در نتورکر گام اول که شناخت آن است را پشت سر گذاشته ایم. موفق شدن در نتورکر مانند هر فعالیت دیگری نیازمند دانستن اصول خاص آن است. در این قسمت از محتوا اصول مورد نیاز برای موفقیت در نتورکر را بیان خواهیم کرد. اولین اصل برای موفق شدن در نتورکر، کیفیت کالا است. کیفیت کالا و اجناس فروخته شده بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.
مورد دوم که برای موفق شدن در نتورکر باید به آن توجه داشته باشیم، مهارت فن بیان و مذاکره است. برای داشتن فروش بیشتر لازم است بازاریاب، دارای فن بیان مناسب و خوب باشد. داشتن مهارت بالا در مذاکره موجب افزایش میزان فروش خواهد شد. سومین گزینه که موجب موفقیت در فروش میشود توانایی رهبری و مدیریت تیم است. آخرین گزینه که باعث موفقیت در بازاریابی می شود، مهارت تقویت و آماده سازی ذهن زیر مجموعه ها است.

چگونه می توان پولدار شد

نتورکر چیست و چه تفاوتی با شبکه های هرمی دارد؟

 

ما در ابتدای محتوا پاسخ سوال نتورکر چیست را ذکر کردیم. تفاوت شرکت های هرمی با تنورک این است که در شرکت های هرمی هر نفر زمانی که تعداد افراد بیشتری را معرفی کند، پول یا کمیسیون بیشتری دریافت خواهد کرد. در حالی که در نتورک تا زمانی که افراد محصولات خود را به فروش نرسانند، بالا دستی ها نمی توانند از آن ها سود دریافت کنند.

شبکه های هرمی

نتورکر چیست و چگونه ما را ثروتمند خواهد کرد؟

 

اگر علاقمند به شروع یک بازاریابی جدید هستید بهتر است بدانید نتورکر چیست و چگونه می تواند شما را ثروتمند کند. لازم است بدانید ثروتمند شدن با هر شغلی امکان پذیر است اما نیاز به تلاش بیشتر دارد. نتورکر یا بازاریابی شبکه ای نوع مهارت و فن است که افراد باید آن را فرا بگیرند. برای موفق شدن در هر کاری از جمله نتورکر باید صبور بود و البته تلاش بسیار کرد.در ادامه برخی نکات که برای موفق شدن در یک نتورکر باید بدانید و به آن عمل کنید را ذکر خواهیم کرد.

. بررسی دقیق سابقه شرکت
بررسی کیفیت محصولات شرکت
بررسی در مورد برنامه ها و موفقیت های شرکت
بررسی در مورد بازار محصولات شرکت
مشورت با افراد کاردان و با تجربه جهت شروع فعالیت

منبع: دانشگاه کسب و کار

https://www.asianews.ir/u/a8k
اخبار مرتبط
فکر پول دار شدن یک شب را از سر خود بیرون کنید. اما همان طور که از قدیم گفته اند: “یه سال بخور نون و تره صد سال بخور نون و کره” راهکارهای وجود دارند که برای شما پول هنگفتی را به همراه خواهند آورد و بازاریابی پورسانتی نیز یکی از همین نون و تره هایی است شما در ابتدای امر برای رسیدن به آن تلاش زیادی را می کنید، و پس از آنکه به آن دست پیدا کردید، نوبت به نون و کره خواهد رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
هلن راد
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
1

قطعا با نتورک میشه ثروتمند شد اما متاسفانه در ایران یک نگاه بدی نسبت به این شغل دارن

امیرعباس
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
0
0

من خودم چند سال عمرم رو پای نتورک گذاشتم ولی خیری ازش ندیدم ای کاش از همون اول میرفتم یه مهارت درست و حسابی یادمیگرفتم الان به شدت پشیمونم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید