صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۶
کد خبر: 14638
گزارشگر: 213
۱۳۹۱
۰
۰
۱
مرور بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید «هالند» را در برنابئو بلعید

رئال مادرید «هالند» را در برنابئو بلعید
لینگ هالند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی روز سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست تاثیری داشته باشد.
به گزارش آسیانیوز، سیدرحمان موسوی:ارلینگ هالند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی روز سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست تاثیری داشته باشد.

مهاجم آبی های آسمانی در این فصل 51 گل به ثمر رسانده است و 12 گل از این تعداد در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است که شامل هت تریک مقابل RB Laipzig می شود.

با این حال، کارلو آنچلوتی موفق شد طرحی را اجرا کند که مدافعان رئال مادرید به طور موثری هالند را مهار کنند، کسی که نتوانست با برناردو سیلوا، جک گریلیش، ایلکای گوندوگان یا کوین دی بروین در جلو ارتباط برقرار کند.

هالند در ابتدای بازی خوب ظاهر شد، زمانی که تیبو کورتوا دو بار او را متوقف کرد، اما در ادامه بازی نتوانست کار خاصی انجام دهد.

آمار هالند در برنابئو

مهاجم نروژی تمام 90 دقیقه را در برنابئو بازی کرد، اما آنتونیو رودیگر، داوید آلابا، تونی کروس ساختار دفاعی قفسی ایجاد کردند که هالند نتوانست از آن فرار کند.

او در کنار دروازه بانان کورتوا و ادرسون کمترین لمس توپ را داشت.

ملی پوش نروژی هیچ خطایی مرتکب نشد و تنها دو بار بر روی او خطا شد، هر دو بار توسط رودیگر. او حتی یک دریبل هم ثبت نکرد و هیچ پاس کلیدی هم نداد.

رودیگر محکم بود

آنچلوتی رودیگر را رو به روی هالند قرار داد، زیرا ادر میلیتائو به دلیل محرومیت از میادین دور بود و ملی پوش آلمانی درسی در مورد نحوه متوقف کردن هالند ارائه کرد.

رودیگر تنها یک بار در دقیقه 54 از حریف خود غافل شد که آلابا به کمک هم تیمی خود آمد تا ضربه هالند را مهار کند./
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/aai
اخبار مرتبط
در حالی که ژاوی هفته گذشته از اظهار نظر در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسا خودداری کرد، برخی خبرها حاکی است که به احتمال قوی لیونل مسی در سال 2023 به خانه برخواهد گشت.
در یک برنامه تلویزیونی پرتغالی و در چندین رسانه دیگر، گفته شد که کریستیانو از رفتار جورجینا "خسته" شده است که آنها آن را "دور از واقعیت"، "اجباری" و "بیهوده" توصیف می کنند.
رئال مادرید برای حفظ امیدهای خود برای قهرمانی با بارسا نیاز به پیروزی مقابل خیرونا داشت، اما عملکرد درخشان کاستلانوس به همه فرصت‌ها برای معلمان و شاگردان کارلو آنچلوتی پایان داد.
بدون شک، لیونل مسی بزرگترین نام فوتبال است که میلیون ها نفر او را تحسین می کنند، اما چیزی که بسیاری از هواداران نمی دانند این است که او تقریباً برای بازی به مکزیک رفته است.
رئال مادرید با جذب ادواردو کاماوینگا (2021) و اورلین چوآمنی (2022) روند جایگزینی برجسته‌ترین خط میانی تاریخ باشگاه را آغاز کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید