صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۸
کد خبر: 14645
گزارشگر: 213
۲۷۰۸
۰
۰
۱
ثبت نام خودرو

اعلام قیمت های جدید خودروهای سامانه یکپارچه همزمان با آغاز ثبت نام+جدول و جزئیات

اعلام قیمت های جدید خودروهای سامانه یکپارچه همزمان با آغاز ثبت نام+جدول و جزئیات
در حالی که از امروز مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شده، جدول جدید قیمت خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، امروز مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد و تا 10 روز دیگر ادامه دارد. اما خودروهای عرضه‌شده با چه قیمتی به فروش می‌رسند؟

  همچنین، از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است.

 بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده است 21 خودرو در طرح یکپارچه خودرو عرضه می‌شود. تاکنون صحبت‌های فراوانی بر سر قیمت‌ جدید خودروها صورت گرفت. در این میان، برخی از خودروسازان قیمت جدید اعلامی شورای رقابت را قبول نداشتند و شورای رقابت در مقابل بر اجرای این قیمت‌ها پافشاری می‌کرد.

حال جدول جدیدی از قیمت خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه منتشر شده است. البته این جدول همچنان کامل نیست و متقاضیان تعدادی از خودروها برای خودرویی ثبت‌نام می‌کنند که اطلاعی از قیمت آن‌ها ندارند.

قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو

 

 

 

قیمت خودرو در سامانه یکپارچه

متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند. همچنین این متقاضیان تنها 10 روز فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب ۲۶ بانک عامل یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه 100 میلیون تومانی اقدام کنند.

----------

بیشتر بخوانید

تغییر زمان تحویل خودروهای ثبت نامی/جزئیات و موعد تحویل

-----------------------------


چه کسانی نمی‌توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند؟
همه افراد می‌توانند در دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اقدام کنند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. اما افرادی که در مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده‌اند نمی‌توانند در مرحله دوم ثبت نام کنند مگر اینکه انصراف خود را تا تاریخ 1402/02/20 در سامانه یکپارچه خودرو ثبت کنند. یعنی افراد برای انصراف از مرحله اول خودرو، باید وارد سامانه sale.iranecar.com شوند و انصراف خود از مرحله اول را اعلام کنند.(تجارت نیوز) 

------------

بیشتر بخوانید

مالیات بر عایدی شامل خودرو هم شد/رقم نجومی مالیات برای برخی از مالکان خودرو

------------------------------

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/aap
اخبار مرتبط
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم کاهش قیمت ها در این بازار است.
از شب گذشته لیستی از خودروهای قابل عرضه در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن خبری از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیست.
براساس طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، گفته می‌شود ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید