صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
کد خبر: 14650
گزارشگر: 213
۱۳۴۶
۰
۰
۱
شبکه خبری المیادین گزارش داد

ادامه حملات کم سابقه حملات اسرائیل به غزه/جنگ پر تلفات چهار روزه شد

ادامه حملات کم سابقه حملات اسرائیل به غزه/جنگ پر تلفات چهار روزه شد
شبکه خبری المیادین صبح امروز (جمعه) اعلام کرد که اسرائیل همچنان به حملات به غزه ادامه می‌دهد.
به گزارش آسیانیوز، منابع رسانه‌ای صبح امروز (جمعه) از ادامه حملات اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

شبکه خبری المیادین در این باره اعلام کرد که اسرائیل همچنان به حملات به غزه ادامه می‌دهد و چندین حمله هوایی به اراضی کشاورزی در مناطق مختلف این باریکه انجام داده است.

خبرنگار المیادین در غزه در این باره گزارش داد که حملاتی توسط اسرائیل به زمین‌های کشاورزی در شرق شهر غزه انجام شد، همزمان جنگنده‌های این رژیم زمین‌های کشاورزی شرق بیت حانون در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

وی همچنین اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی هدفی را در محله «التنور» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و همزمان یک هواپیمای جاسوسی این رژیم نیز به هدفی در محله «السلام» در جنوب شرقی رفح حمله کرد.

در همین راستا، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که میانجی‌های مصری نسبت به امکان برقراری آتش بس در ساعات آینده خوشبین بوده و در حال مذاکره با جنبش جهاد اسلامی هستند.

ایسنا نوشت: طبق گزارش این رسانه‌ها، همچنین مقامات نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر گفته‌اند که می‌توان به حملات به غزه پایان داد.

اسرائیل  بامداد سه‌شنبه حملاتی را در نوار غزه آغاز کرد که تا به امروز ادامه داشته است.

در همین حال، اسرائیل امروز (جمعه) اعلام کرد، از زمان آغاز عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه، ۸۶۶ راکت از این منطقه به اراضی اشغالی شلیک شده است.

وزارت جنگ اسرائیل امروز صبح بیانیه‌ای در صفحه توییتری خود منتشر کرد و در آن نوشت، از زمان آغاز عملیات نظامی این رژیم علیه نوار غزه، از بامداد روز سه شنبه تا صبح امروز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین حدود ۸۶۶ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است./
https://www.asianews.ir/u/aat
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید