صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۷
کد خبر: 14680
گزارشگر: 2
۱۲۰۰
۰
۰
۲
رزرو هتل کیش

هتل های کیش؛ اقامت و هزینه‌ها

هتل های کیش؛ اقامت و هزینه‌ها
هتل های کیش در درجه‌بندی‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در این مطلب با بررسی هتل های ۴ و ۵ ستاره همراه شما عزیزان هستیم.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحات آبی جزیره کیش از عواملی هستند که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌شوند. فصل بهار یکی از فصول مهمی است که برای سفر به این جزیره مورد استقبال خیلی از افراد قرار می‌گیرد. پس انتخاب اقامتگاه و اطلاع از قیمت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید شما هم جزو افرادی باشید که در بهار ۱۴۰۲ تصمیم گرفته باشید برای سفر خود کیش را انتخاب کنید. اما آیا از هزینه رزرو هتل های کیش مطلع هستید؟ چه ویژگی‌هایی از یک هتل خوب مد نظر شماست؟ در این مقاله با بررسی هتل های کیش و امکانات آن‌ها همراه شما هستیم.

 

هتل ایران کیش

 

برای اقامت راحت و باکیفیت بدور از استرس، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که در بین هتل های کیش می‌توانید داشته باشید، هتل ایران است. هتل ایران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های کیش پنج ستاره است که از دو برج مرتبط به هم تشکیل شده است. احداث این هتل پنج ستاره بزرگ به سال ۱۳۹۴ باز می‌گردد. اگر درباره‌ی این هتل اطلاعاتی داشته باشید، می‌دانید که این هتل دارای ۷ طبقه و ۱۲۸ واحد اقامتی است و ۳۵۰ تخت در خود جای داده.

از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته VIP و سوییت چهار نفره اشاره کرد که هر کدام مجهز به امکانات رفاهی خوبی هستند. از امکاناتی که در این هتل می‌توان به آن اشاره کرد، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو، اینترنت وای فای، استخر و سونا و جکوزی، فضای سبز، خدمات تور، خدمات باربری، خشکشویی و... است. این هتل در میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس (بلوار سیاحتی) واقع شده است. قیمت برخی از اتاق‌های هتل ایران کیش در بهار ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته تویین برای دو نفر شبی ۲/۹۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق دو تخته دابل دریا برای دو نفر شبی ۲/۹۷۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق دو تخته دابل VIP برای دو نفر شبی ۳/۱۹۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق سه تخته دریا برای سه نفر شبی ۳/۵۲۰/۰۰۰ تومان
• قیمت سوییت یک خوابه ۴ تخته برای چهار نفر شبی ۴/۹۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو سوییت یک خوابه چهار تخته VIP برای چهار نفر شبی ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان

 

هتل گامبرون کیش

 

یکی از هتل‌های سه ستاره کیش که برای رزرو هتل می‌توانید به اقامت در آن فکر کنید، گامبرون است. این هتل در سال ۱۳۹۵ با تمام استانداردهای لازم درخور یک هتل سه ستاره فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این هتل چهار طبقه، دارای ۸۶ واحد اقامتی مختلف است که در بین آن‌ها اتاق‌هایی وجود دارند که رو به دریا هستند. از انواع واحدهای اقامتی آن می‌توان به اتاق دو تخته هافبرد، اتاق سه تخته هافبرد، سوییت جونیور یک خوابه و سوییت رویال دو خوابه اشاره کرد.
با موقعیت مکانی خوبی که هتل گامبرون دارد، به راحتی می‌توانید به اسکله تفریحی، صخره خرچنگ‌ها، سایت مرجانی، مرکز خرید زیتون، دیپلملت و مروارید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ویژگی، این هتل از امکانات ویژه و عالی برخوردار است. فروشگاه، آرایشگاه، اتاق چمدان، پارک کودک، خدمات باربری، بیلیارد، کافی‌شاپ و نمازخانه از جمله امکانات این هتل هستند. هتل گامبرون در نزدیکی میدان ساحل قرار دارد و قیمت اتاق‌های آن در بهار ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته با صبحانه برای دو نفر شبی ۷۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق سه تخته با صبحانه برای سه نفر شبی ۹۹۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق چهار تخته با صبحانه برای چهار نفر شبی ۱/۳۵۰/۰۰۰ تومان

 

هتل پارمیس کیش

 

اگر هنوز به دنبال بهترین هتل ۵ ستاره کیش هستید، هتل پارمیس نیز از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در ۷ طبقه و با ۱۶۸ واحد اقامتی شیک و زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. برای رزرو اتاق می‌توانید از واحدهای اقامتی مختلف هتل پارمیس مانند اتاق دو تخته رو به جزیره، اتاق سه تخته رو به جزیره و سوییت دو خوابه چهار تخته اقدام کنید. ویژگی مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که هتل پارمیس نیز مانند هتل لیلیوم کیش از هتل های کیش با صبحانه است. البته این هتلجزو هتل های کیشبا صبحانه و ناهار است و هافبرد به شمار می‌رود.
رستوران این هتل با ظرفیت ۲۴۰ نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برایتان طبخ خواهد کرد. اینترنت نامحدود، چای‌خانه سنتی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، فروشگاه و خشکشویی از جمله امکانات عمومی آن هستند. این هتل در میدان پردیس کیش قرار دارد و به اسکله تفریحی، کیبل اسکی، بازار مروارید و بولینگ مریم نزدیک است. نرخ رزرو اتاق‌های هتل پارمیس در بهار ۱۴۰۲ طبق فهرست زیر اعلام شده:

• قیمت اتاق سه تخته رو به جزیره هافبرد برای سه نفر شبی ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت سوییت دو خوابه چهار نفره هافبرد برای چهار نفر شبی ۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان

 

هتل آرامیس پلاس کیش

 

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش که خدمات خوب و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، هتل آرامیس پلاس است. در جزیره کیش برای اقامت و صرف هزینه کمتر نسبت به هتل های پنج ستاره، هتل آرامیس پلاس کیش را می‌توانید انتخاب کنید که با ۱۴ طبقه و ۱۷۱ واحد اقامتی مختلف در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. برخی از هتل‌ های کیش صبحانه نیز همراه با رزرو اتاق برای میهمانان در نظر می‌گیرند. هتل آرامیس پلاس نیز جزو این دسته از هتل‌ها است و در بوفه صبحانه آن انواع صبحانه سرد و گرم طبخ می‌شود.

هتل آرامیس پلاس

انواع واحدهای اقامتی آن نیز شامل اتاق دو تخته جزیره، اتاق سه تخته جزیره، سوییت یک خوابه و اتاق کانکت است. در رستوران آن کیفیت و تازگی غذاها را به خوبی تجربه خواهید کرد. انواع غذاهای ایرانی و دریایی برای وعده ناهار و شام توسط آشپزان ماهر و با استفاده از مواد اولیه تازه آماده خواهد شد. این هتل در میدان پردیس واقع شده و تا ساحل حدود یک کیلومتر فاصله دارد. نرخ برخی از واحدهای اقامتی این هتل در بهار ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته جزیره با صبحانه برای دو نفر شبی ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق سه تخته جزیره با صبحانه برای سه نفر شبی ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان

 

هتل ترنج کیش

 

شاید هیچ وقت نتوانید هتلی مانند هتل ترنج را برای اقامت پیدا کنید. این هتل یکی از هتل های لوکس کیش است که با سبکی مدرن، طراحی و ساخته شده و جزو هتل های کیش کنار دریا به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره از دو فاز خشکی و دریا تشکیل شده که واحدهای اقامتی روی دریای آن طرفداران بسیار زیادی دارد. از انواع اتاق‌های آن می‌توان دو تخته رو به ترنج، سوییت دو نفره رویال رو به ترنج، دو تخته رو به دریا، سوییت دو نفره رویال رو به دریا، دو تخته رو به غروب و... را نام برد.

هتل ترنج

زمین ورزشی، خشکشویی، چای‌خانه سنتی، اینترنت رایگان نامحدود، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو از جمله امکانات عمومی آن هستند. از جاذبه‌های تفریحی نزدیک به هتل ترنج می‌توانید کوه نور، کارتینگ، اسکله تفریحی، فلای برد و بولینگ مریم را برای بازدید انتخاب کنید. رستوران هتل ترنج نیز با انواع غذاهای ایرانی لذیذ و پرطرفدار پذیرای میهمانان هتل برای ناهار و شام است. لازم به ذکر است این هتل جزو هتل های هافبرد کیش به شمار می‌رود. نرخ اتاق‌های این هتل به صورت زیر اعلام می‌شود:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته رو به ترنج هافبرد برای دو نفر شبی ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق دو تخته رو به دریا هافبرد برای دو نفر شبی ۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو سوییت دو نفره رویال رو به دریا هافبرد برای دو نفر شبی ۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو سوییت دو نفره رویال رو به غروب هافبرد برای دو نفر شبی ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

 

هتل لیلیوم کیش

 

رزرو هتل های کیش را می‌توانید از هتل‌های چهار ستاره نیز انجام دهید. در جزیره کیش علاوه بر هتل های پنج ستاره، هتل های چهار ستاره نیز از کیفیت و خدمات عالی خوبی برخوردار هستند. هتل لیلیوم کیش یکی از این هتل های کیش پرطرفدار است که در سال ۱۳۹۸ در ۸ طبقه و با ۱۵۴ واحد اقامتی افتتاح شد. پیشنهاد می‌کنیم که در سفرز خود با بلیط هواپیما تهران کیش، صرف یک وعده ناهار یا شام را در رستوران سنتی هتل لیلیوم کیش از دست ندهید. چشیدن غذاهای اصیل ایرانی مانند آش و کشک بادمجان را در فضایی زیبا و عالی می‌توانید تجربه کنید. کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، پارکینگ، اینترنت رایگان، میز بیلیارد و... از امکانات مهم این هتل هستند. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوییت یک خوابه، اتاق چهار تخته و... از انواع واحدهای اقامتی هتل لیلیوم به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که این هتل از دسته هتل های کیش با ویو دریا است. قیمت برخی از این واحدها به شرح زیر است:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته با صبحانه برای دو نفر شبی ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق سه تخته با صبحانه برای سه نفر شبی ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو سوییت یک خوابه دو نفره رو به دریا با صبحانه برای نفر شبی ۱/۹۶۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق چهار تخته با صبحانه برای چهار نفر شبی ۲/۴۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق چهار تخته VIP با صبحانه برای چهار نفر شبی ۲/۹۴۰/۰۰۰ تومان

 

هتل امیرکبیر کیش

 

یکی دیگر از هتل های لوکس جزیره کیش هتل امیرکبیر است که سفری پر از خاطره و تجربه‌ی بیادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. هتل امیرکبیر کیش در شمال جزیره واقع شده و با ارائه امکانات و خدمات خوب باعث رضایت میهمانان و مسافران زیادی شده است. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوییت لوکس دو تخته به همراه صبحانه از انواع واحدهای اقامتی آن است و امکانات خوبی را در آن‌ها ایجاد کرده است. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را به همراه دسر و کیک برای عصرانه سفارش دهید. همچنین رستوران آن با کیفیتی عالی انواع غذاهای ایرانی را آماده خواهد کرد. از این هتل می‌توانید به بازار پارس خلیج، بازار عرب‌ها، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، بازار مروارید، پدیده شاندیز و... به راحتی دسترسی داشته باشید. این هتل که از هتل های کیش با تخفیف است می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت چند روزه شما باشد. قیمت واحدهای اقامتی این هتل را باید استعلام کنید.

 

هتل مارینا کیش

 

از دیگر هتل های کیش نزدیک ساحل هتل مارینا را می‌توان نام برد که در دسته هتل های پنج ستاره قرار دارد. این هتل با ۲ طبقه و ۱۸۶ واحد اقامتی از گردشگران و مسافرانی که برای تفریح به جزیره آمده‌اند میزبانی می‌کند. سوییت یک خوابه دو نفره، سوییت دو خوابه جونیور، سوییت ویژه چهار نفره و سوییت شش نفره از انواع واحدهای اقامتی آن هستند. هتل مارینا جزو هتل های کیش هافبرد است و در رستوران ۲۰۰ نفری آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی جنوبی با کیفیت بالا طبخ می‌شود.

بهترین هتل های نزدیک ساحل کیش

این هتل در بلوار مرجان نزدیک برج های دو قلو واقع شده و به اماکن عمومی جزیره مانند بازار کیش مال، باغ پرندگان، کوه نور، فلای برد و... دسترسی آسانی دارد. از امکانات آن می‌تواناینترنت نامحدود، فروشگاه، کافی‌نت، فضای سبز، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس و پارکینگ را نام برد.

 

هتل پانیذ کیش

 

آخرین معرفی خود از هتل های کیش را اختصاص می‌دهیم به هتل پانیذ که یکی از هتل‌های دو ستاره جزیره کیش است. که با ۳ طبقه و ۸۴ اتاق از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. آخرین بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۳ انجام شد که در این بازسازی خدمات و امکانات بهبود یافت. هتل پانیذ به جاهای دیدنی کیش هم نزدیک است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان پارک شهر، اسکله تفریحی، پارک ساحلی، پارک هنگام ، بازار پردیس، بازار کیش، شهربازی هایلند را نام برد. از واحدهای اقامتی آن که قیمت‌های متفاوت و منصفانه‌ای هم دارند می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و دوبلکس دو خوابه اشاره کرد. امکانات آن نیز شامل تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت و سیستم گرمایش و سرمایش می‌شود. هتل پانیز در نزدیکی رویال مال و در خیابان رودکی واقع شده و به مرکز خرید زیتون نیز دسترسی دارد. قیمت برخی از واحدهای اقامتی آن در بهار ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

• قیمت رزرو اتاق دو تخته با صبحانه برای دو نفر شبی ۳۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق سه تخته با صبحانه برای سه نفر شبی ۴۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو اتاق چهار تخته با صبحانه برای چهار نفر شبی ۵۵۰/۰۰۰ تومان
• قیمت رزرو دوبلکس دو خوابه هفت نفره با صبحانه شبی ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان

 

قیمت هتل های کیش

 

برای رزرو هتل های کیش بهتر است درباره آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. یکی از فاکتورهایی که در سفر به کیش اهمیت زیادی دارد، میزان بودجه شما برای رزرو هتل است. قیمت هتل های لوکس کیش به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال خدماتی که هتل های 5 ستاره ارائه می‌دهند با هتل های رده پایین‌تر متفاوت است. طراحی و دیزاین اتاق‌ها، کیفیت غذا، لوکیشن هتل، امکانات تفریحی آن و... از جمله عوامل موثر در قیمت‌گذاری واحدهای اقامتی است. با کمی جست و جو در وبسایت یوتراوز می‌توانید از قیمت رزرو اتاق در بهار ۱۴۰۲ جویا شوید.

 

در پایان

 

هتل های کیش در درجه‌بندی‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در این مطلب با بررسی هتل های ۴ و ۵ ستاره همراه شما عزیزان بودیم. با آرزوی سفری بیادماندنی و خاطره‌انگیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل کیش می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

https://www.asianews.ir/u/abm
اخبار مرتبط
قیمت تورهای کیش بسته به زمان مسافرت، مدت زمان اقامت و آژانس ارائه دهنده تور متفاوت می باشد. برای مثال در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا، سفر به کیش از رونق می افتد و می توانید تور کیش را با قیمتی بسیار ارزان تر تهیه کنید؛ اما این قیمت در فصول سرد سال که هوای کیش مطلوب می باشد قطعا بالاتر می رود؛ چراکه در پاییز و زمستان تعداد بسیار زیادی از گردشگران کیش را مقصد سفر خود انتخاب می کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید