صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۳
کد خبر: 14686
گزارشگر: 213
۹۷۶۶
۰
۳
۱
از امروز پرداخت می شود

آخرین وضعیت واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان

آخرین وضعیت واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان
پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا از بیستم آغاز شده است؛ ولی برخی بازنشستگان قرار است دیرتر مستمری ماهانه‌شان واریز شود.

به گزارش آسیانیوز، پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا آغاز شده است.

پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا از بیستم آغاز شده است؛ در عین حال، بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک‌هایی به جز بانک رفاه دریافت می‌کنند، قرار است دیرتر مستمری ماهانه‌شان واریز شود.

واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که توسط بانکهای ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، صادرات و کشاورزی انجام می‌شود، روز ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود؛ حقوق بازنشستگان همکار سازمان نیز سی و یک اردیبهشت واریز خواهد شد.

در عین حال بازنشستگان از نحوه‌ی اجرای باقیمانده متناسب‌سازی انتقاد دارند و معتقدند باید احکام پرداخت معوقات آن صادر شود؛ بازنشستگان چندین ماه برای باقیمانده متناسب‌سازی طلبکارند.

حقوق بازنشستگان

جزئیات افزایش حقوق

همچنین هفته گذشته موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در باره افزایش حقوق‌ها توضیحاتی ارائه کرده بود که به شرح ذیل است:

- سازمان تأمین‌اجتماعی باعنایت به مصوبه هیئت وزیران و در راستای اجرای ماده (۹۶) و ماده (۱۱۱) قانون تأمین‌اجتماعی، مستمری و کمک‌های جنبی کلیه مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده و مجموع مستمری بازماندگان را افزایش می‌دهد. براین اساس میزان مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۴۰۱ برقرار شده است، برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و مشمولین ازکارافتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق‌بیمه برقرار شده، به میزان ۲۷ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد./

https://www.asianews.ir/u/abr
اخبار مرتبط
تا پایان هفته جاری آخرین وضعیت پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان مشخص و اعلام شود.
به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مبلغ وامِ مستمری‌بگیران این سازمان افزایش یافت.
پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، از امروز بیستم اردیبهشت ماه با اعمال افزایش حقوق آغاز شده است.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه‌ی کارگری درباره افزایش حقوق بازنشستگان کارگری گفت: در اردیبهشت افزایش حقوق ها اعمال می‌شود حتی اگر روند صدور احکام بیشتر به درازا بکشد.
افزایش حقوق بازنشستگان قرار است از اردیبهشت 1402 اجرایی و پرداخت شود؛ این در حالی است که افزایش میزان مستمری بازنشستگان و حق عائله مندی آنها قطعا زورش به قیمت کالاهای روزمره نمی‌رسد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید