صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۸
کد خبر: 14689
گزارشگر: 213
۸۴۵
۰
۰
۱
ایده های دیوید بردفورد و کارول رابین در «همدلی»

تنها راه حل برقراری روابط صمیمانه

تنها راه حل برقراری روابط صمیمانه
برای برقراری روابط صمیمانه با خانواده، دو اندیشمند خارجی راه‌حل هایی جالب و زیبا دارند که از اصلی شگفت‌انگیز حکایت دارد.

به گزارش آسیانیوز، جواد لگزیان: برای برقراری روابط صمیمانه با خانواده، دوستان و همکاران؛ دیوید بردفورد و کارول رابین در کتاب «همدلی» راه‌حل هایی جالب و زیبا دارند که از اصلی شگفت‌انگیز حکایت می‌کنند.

اگر با خودمان ارتباطی نیک داشته باشیم با دیگران هم رابطه‌ای خوب خواهیم داشت.

همدلی، اثری روشنگرانه و عملی در مورد چگونگی ایجاد روابط معنادار است، چه در حوزه‌ی فردی و چه در زمینه‌ی شغلی. نویسندگان کتاب که هر دو استاد مدرسه‌ی بازرگانی استنفورد هستند، با بهره‌گیری از تجربیات گسترده‌شان چهارچوبی برای ایجاد ارتباط صادقانه، غلبه بر موانع ارتباطی و حل تعارضات در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند.

این کتاب منبع ارزشمندی است برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند مهارت‌های اجتماعی خود را بهبود بخشند و روابطشان را مستحکم کنند.

مضمون این کتاب برخی از مفیدترین آموزه‌ها در پرورش مدیران، آموزش سلامت روان و مهارت‌های ارتباطی است که نویسندگان آنها را به‌صورت پیشنهادهایی ساده و روایت‌های پر کشش و آسان‌فهم بیان کرده‌اند.

کاربرد آموزه‌های این کتاب در زندگی روزمره روابط خواننده را با همکاران و دوستان متحول می‌کند و توانایی‌اش را در اداره‌ی امور بهبود می‌بخشد.

این کتاب را به هر فردی که واقعاً می‌خواهد انسانی مؤثرتر و کمتر دچار تنهایی باشد توصیه می‌کنیم.

کاربست آنچه از این کتاب می‌آموزید به احتمال زیاد مهم‌ترین کاری است که در عمرتان انجام خواهید داد، اما بدانید که کار سختی در پیش دارید و این موهبت‌ها یک‌شبه به دست نمی‌آید.

----------------------

بیشتر بخوانید

مردان «دون ژوانی» چه رفتاری با زنان دارند؟/از خودشیفتگی تا هرزه گری جنسی

---------------------------------------------

 کتاب همدلی، برقراری روابط صمیمانه با خانواده، دوستان و همکاران نوشته دیوید بردفورد و کارول رابین با ترجمه مرجان مهدی پور را در ۳۵۸ صفحه و با قیمت ۱۹۵۰۰۰۰ ریال نشر اختران رهسپار بازار کتاب کرده است./

-------------------

بیشتر بخوانید

چند جمله را هرگز به زنان نگویید/ «ترکت می کنم» رابطه شما را نابود می کند!

----------------------------------------------

روزنامه آسیا
https://www.asianews.ir/u/abu
اخبار مرتبط
باید یادمان باشد اثر یک حرف، سالها می ماند و گاهی با هزاران معذرت خواهی قابل ترمیم نیست و اغلب منجر به سردی و از بین رفتن روابط می شود.
اینکه چرا و چگونه زن صیغه ای شدم؛ ماجرای مفصلی دارد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید