صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۱
کد خبر: 14691
گزارشگر: 2
۴۰۰
۰
۰
۳
حمل و نقل

بهترین شرکت باربری کدام است ؟

بهترین شرکت باربری کدام است ؟
شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که قصد ارسال محموله و کالا به شهر های مختلف را داشته باشید و برای انتخاب یک شرکت باربری معتبر دچار تردید شده باشید . انتخاب یک شرکت خوب برای ارسال محموله های مختلف های علاوه بر ارائه خدمات با انواع خودروهای باربری باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد که امکان ارسال سریع و ارزان و ایمن را برای شما فراهم نماید.

از همین جهت ، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های باربری را که برای انتقال محموله های مختلف خدمات تخصصی و سراسری را در اختیار شما قرار میدهد معرفی نماییم تا حمل و نقل و ارسال کالاهای شما به صورت ساده و سریع انجام شود.
شرکت باربری آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری در سالهای گذشته امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف از سراسر کشور را برای شما عزیزان فراهم نموده است و با ارائه مشاوره تخصصی ، خدمات سریع و حرفه ای را در اختیار مشتریان این مجموعه قرار داده است.
مجموعه باربری آنی بار با انواع خودروهای باربری از هر نقطه ای از کشور آماده ارائه خدمات می باشد و با بیش از ۳۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات و ویژگی های مجموعه آنی بار می پردازیم.

 

چه استان هایی تحت پوشش باربری آنی بار است ؟

 

مجموعه و شرکت باربری آنی بار به عنوان یک باربری سراسری فعالیت می نماید و امکان انتقال محموله های مختلف را از هر نقطه ای از کشور فراهم می نماید.

حمل و نقل تخصصی محموله ها از شهر های مختلف نیاز به ناوگان گسترده باربری دارد که مجموعه آنی بار طی سالهای گذشته این ناوگان را با خودروهای باری جدید و بروز تجهیز نموده است. مهمترین خدمات آنی بار ، باربری تهران است که از تهران به همه نقاط کشور انجام میشود . علاوه بر این ، شهر هایی مانند اصفهان ، کرمان ، مشهد ، بندرعباس و . . . . نیز به صورت کامل تحت پوشش خدمات آنی بار می باشند.

برای باربری به نقاط مختلف کشور تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان این مجموعه درخواست باربری خود را ثبت نمایید.

 

چه محموله های توسط باربری آنی بار بارگیری می شوند ؟

 

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل در کشور ، همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.
باربری بین شهری نیاز به تجربه و تخصص دارد و از آنجایی که شرکت آنی بار با سالها سابقه در حمل و نقل بین شهری می باشد ، امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم نموده است. به صورت کلی ، هر نوع کالا و محموله ای که دارای محدودیت از طرف قانون برای انتقال و جابجایی نیست توسط آنی بار منتقل خواهند شد.

• ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه
• حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی
• ارسال قطعات صنعتی سنگین و فوق سنگین
• انتقال مواد اولیه تولیدات
• حمل و نقل سنگ و سرامیک
• ارسال مواد غذایی و خوراکی

در خدمات باربری بین شهری ، استفاده از خودروهای مختلف باری سبب می شود که هزینه های انتقال کاهش چشمگیری داشته باشد . مشاوره تخصصی برای جابجایی محموله های مختلف می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل داشته باشد .

انواع خودرو باربری

خدمات تخصصی باربری با بیمه نامه کامل

 

در خدمات باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بیمه نامه کامل استفاده می شود تا کالاهای شما در امنیت کامل بارگیری و منتقل شوند . عدم استفاده از بیمه نامه سبب میشود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم نباشد که بسیاری از شرکت های غیر معتبر از این راه برای کاهش هزینه های حمل استفاده می نمایند .
باربری آنی بار از بیمه ایران برای افزایش امنیت محموله های شما استفاده می نماید و امکان انتقال ایمن و تخصصی را برای شما فراهم می نماید.
بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار هرگونه خسارت وارده به محموله که در اثر شکستگی ، آب خوردگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . دیگر باشد را به صورت کامل تحت پوشش قرار میدهد و برای حمل بار به شهرستان تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود.
بهترین و تخصصی ترین خدمات در مجموعه آنی بار با تخصصی و سابقه بیش از ۳۵ سال همراه است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مجموعه اعتماد کنید.

 

استفاده از انواع خودروی باری در باربری شهرستان

 

برای باربری شهرستان های مختلف، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.
هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

• انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
• انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
• انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شهرستان و انتقال یک دستگاه با وزن 50 تن ، امکان استفاده از تریلی های عادی وجود ندارد و باید از طریق کمرشکن استفاده نمود که نیاز به اخذ مجوز های خاص نیز می باشد.

حمل و نقل محموله های مختلف به صورت همه روزه با استفاده از خودروهای باربری مختلف از ویژگی های آنی بار است و با بهترین قیمت ها انجام میشود. اگر قصد انتقال کالاهای مختلف را دارید می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و فرایند انتقال کالا به شهرستان ها را در اسرع وقت انجام دهید.

 

باربری تبریز به شهرستان ها با آنی بار

 

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات مجموعه آنی بار ، باربری تبریز است که برای ارسال محموله های مختلف به همه شهر ها و شهرستان ها مورد استفاده قرار میگیرد.
در باربری تبریز آنی بار محموله های تجاری و صنعتی ، کالاها و مواد غذایی و . . . . به صورت همه روزه بارگیری و با کمترین هزینه ارسال خواهند شد. باربری تبریز نه تنها از شهر تبریز بلکه از سایر شهر ها و شهرستان های استان آذربایجان شرقی نیز انجام میشود و به صورت همه روزه برای انتقال کالاهای شما بهترین خودروهای باری آماده بارگیری هستند.
آنی بار به عنوان برترین شرکت باربری تبریز ، همه روزه با بیمه نامه کامل و مشاوره رایگان آماده همکاری با سازمان ها ، شرکت ها و افراد مختلف است.

 

باربری بندرعباس با انواع خودروی باری

 

همانطور که می دانید ، بندرعباس یکی مبادی ورودی کالا به کشور است و همه روزه حجم زیادی از انواع محموله ها و کالاها از طریق این بندر به کشور وارد می شود و به سمت مقاصد مختلف در کشور ارسال می شوند.
مجموعه آنی بار برای تسهیل خدمات باربری بندرعباس ، بزرگترین شعبه خود را در هرمزگان افتتاح نموده است و امکان بارگیری و ارسال محموله ها را برای شما عزیزان فراهم نموده است.
برای باربری بندرعباس ، همه نوع خودروی باری با ابعاد و توانایی های مختلف برای بارگیری محموله های وارداتی شما در اختیارتان قرار میگیرد . این خدمات به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام می شود و شما عزیزان می توانید محموله های خود را با بهترین کیفیت منتقل کنید.

مجموعه آنی بار برای باربری بندرعباس به صورت همه رزه آماده ارائه خدمات می باشد و شما عزیزان می توانید از طریق شماره 57669-021 با مشاوره رایگان محموله های خود را در اسرع وقت بارگیری و منتقل نمایید.

بهترین باربری بندرعباس

باربری شیراز با کمترین هزینه

 

شیراز یکی از شهر های صنعتی ایران است و علاوه بر این جمعیت زیادی نیز در این شهر زیبا ساکن هستند . همین موضوع سبب افزایش تقاضا برای خدمات باربری شده است و حجم زیاد محموله ها و کالاها سبب شده است که آنی بار دفتر شیراز را نیز در اسرع وقت دایر نماید.
مجموعه انی بار برای باربری شیراز به صورت همه روزه انواع خودروهای باری را برای همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد تا انتقال محموله های خود را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام دهید.
برای باربری شیراز انواع کامیون ، تریلی ، خاور و ایسوزو آماده بارگیری محموله های شما هستند و با بهترین کیفیت کالاها منتقل خواهند شد. مجموعه آنی بار با سالها تجربه در ارائه خدمات حمل و نقل و باربری ، برای باربری شیراز از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما در اسرع وقت منتقل شوند.

 

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش باربری

 

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار ، ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان می باشد . کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت تلفنی کاملترین مشاوره در خصوص نحوه ارسال بار و کالاهای مختلف را برای شما ارائه می نمایند و شما عزیزان می توانید از این طریق خدماتی سریع و تخصصی و ارزان را تجربه کنید.
برای ثبت سفارش باربری و مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و از این طریق خدماتی سریع و ارزان را تجربه کنید . علاوه بر این ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت آنی بار به آدرس anibar.net اقدام نمایید و تمامی اطلاعات لازم را به دست آورید.

https://www.asianews.ir/u/abw
اخبار مرتبط
اگر به دنبال باربری شهریار و اتوبار شهریار می گردید ما اینجا اطلاعاتی برای یک اسباب کشی مفید و مطمئن برای شما جمع آوری کرده ایم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید