صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
کد خبر: 14706
گزارشگر: 213
۱۳۶۶
۰
۰
۱
پایان یک دوران

خداحافظی با تیم پپ

خداحافظی با تیم پپ
پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا حضور داشت و این تیم دوره ای رویایی را تجربه كرد.

به گزارش آسیانیوز،  سیدرحمان موسوی: کلماتی مانند "Treble" و "Sextuple" بخشی از واژگان باشگاه بودند. اما حالا با جدایی سرخیو بوسکتس، دیگر تیم پپ نیست. هیچ بازمانده ای از آن فصول طلایی در نیوکمپ باقی نمانده است.

پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا حضور داشت و این تیم دوره ای رویایی را تجربه کرد.

این دوران رو به پایان است... هرچند هنوز احتمال بازگشت لیونل مسی وجود دارد.

پویول، ژاوی، اینیستا، پیکه، و یا آلوز، مسی، والدس، ماسکرانو، پدرو، آبیدال ... لیست بازیکنان بسیار طولانی است اما کم کم همه آنها بین سالهای 2014 تا 2023 باشگاه کاتالان را ترک کردند.

اکثر آنها قبلا بازنشسته شده اند، دیگران به نیمکت یا بخش فنی نقل مکان کرده اند و برخی اقلیت، هنوز فعال هستند، اما فقط بوسکتس هنوز برای باشگاه کاتالان بازی می کند.

به عنوان مثال، لئو مسی در پی اس جی، پدرو در لاتزیو و اینیستا در ویسل کوبه حضور دارند. با این حال مرد اهل لامانچا پس از شش سال حضور در ژاپن، تابستان امسال به دوران حرفه ای خود پایان خواهد داد.

برخی دیگر، مانند ژاوی، حرفه خود را به سمت نیمکت چرخانده اند، نقشی که ویکتور والدز نیز شانس خود را امتحان کرد، اما به شیوه ای متواضعانه. ماسکرانو، در تیم های جوانان آرژانتین و آبیدال تا سال 2021 مدیر ورزشی بارسلونا بود.

پویول همچنان با فوتبال مرتبط است، اگرچه به عنوان یک ایجنت و همچنین به عنوان سفیر لالیگا سانتاندر. جرارد پیکه، مالک باشگاه F.C. آندورا، پس از بازنشستگی، علاوه بر پروژه‌هایی که قبلاً در دوران بازیکنی داشت، تصمیم به یک پروژه تجاری جدید گرفت و Kings League را ایجاد کرد.

گواردیولا بوسکتس را «کشف» کرد

بوسکتس در سال‌های هدایت پپ گواردیولا در تیم اصلی بارسلونا خود را به عنوان یک هافبک نخبه معرفی کرده بود.

از آنجایی که جرارد پیکه تصمیم گرفت در دسامبر گذشته کفش هایش را آویزان کند، این هافبک آخرین بازمانده تیم پپ بود.

خداحافظی با کاتالان فراتر از رفتن یک افسانه است. پایان یک دوران است.

11 سال از خروج پپ گواردیولا از نیوکمپ می گذرد و در ژوئن امسال هیچ بقایایی از سال های افتخار باقی نخواهد ماند... به جز در اتاق جام./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/acc
اخبار مرتبط
لینگ هالند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی روز سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست تاثیری داشته باشد.
در حالی که ژاوی هفته گذشته از اظهار نظر در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسا خودداری کرد، برخی خبرها حاکی است که به احتمال قوی لیونل مسی در سال 2023 به خانه برخواهد گشت.
در یک برنامه تلویزیونی پرتغالی و در چندین رسانه دیگر، گفته شد که کریستیانو از رفتار جورجینا "خسته" شده است که آنها آن را "دور از واقعیت"، "اجباری" و "بیهوده" توصیف می کنند.
رئال مادرید برای حفظ امیدهای خود برای قهرمانی با بارسا نیاز به پیروزی مقابل خیرونا داشت، اما عملکرد درخشان کاستلانوس به همه فرصت‌ها برای معلمان و شاگردان کارلو آنچلوتی پایان داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید