صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 1471
گزارشگر: 2
۱۶۸۷
۰
۱
۲
با کمک بانوان حمایت‌گر ایران

کمپین ۵ میلیون لباس محافظ راه اندازی می‌شود

کمپین ۵ میلیون لباس محافظ راه اندازی می‌شود
«کانون ملی زنان بازرگان ایران» با همکاری کار آفرینان «بنیاد تعاون زندانیان استان البرز» در نظر دارند به منظور حمایت از بانوان و‌همچنین کادر پزشکی و درمانی کشور که این روزها در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند، «کمپین ۵ میلیون لباس محافظ » کادر پزشکی را با کمک بانوان حمایت گر ایران راه اندازی کنند.

ساعات کاری در ایران کاهش یافته و بسیاری از مشاغل در بخش های دولتی و خصوصی به حالت تعطیل، دور کاری و یا شیفتی با حداقل پرسنل در آمده اند. این در حالی است که بخشی از این نیروی کار به زنان اختصاص دارد، به ویژه زنان کم توان‌تری چون زنان تک‌سرپرست، خود اشتغال و کار آفرین که در معرض آسیب پذیری بیشتری به لحاظ مالی قرار دارند. بانوانی که حالا به ناچار ساعت های طولانی تری را در منزل سپری می کنند و دغدغه های مالی بیشتری نسبت به سایر نیروی کاری را دارند که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برند.
در همین ارتباط «کانون ملی زنان بازرگان ایران» با همکاری کار آفرینان «بنیاد تعاون زندانیان استان البرز» در نظر دارند به منظور حمایت از این بانوان و‌همچنین کادر پزشکی و درمانی کشور که این روزها در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند، «کمپین ۵ میلیون لباس محافظ» کادر پزشکی را با کمک بانوان حمایت گر ایران راه اندازی کنند.
در خصوص جزییات این طرح حمایتی، دکتر سیده فاطمه مقیمی رییس کانون زنان بازرگان ایران به روزنامه آسیا گفت:
پویش مردمی رااندازی کردیم با نام «۵ میلیون لباس محافظ »تا بتوانیم در این روزهای خاص و شرایط ویژه ایی که وجود دارد، هم از بانوانی که کسب و کارهایشان متوقف شده حمایت کنیم و هم با راه اندازی این پویش و البته با کمک تمام بانوان حمایت گر ایرانی ،در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی ،حامی پزشکان و پرستاران کشورمان باشیم.
این پویش در دو بخش خانگی و تعداد محدودتر و بخش صنعتی با تیراژ بالاتر در نظر گرفته شده است ،دکتر مقیمی در خصوص سازو کار این پویش می گوید:
در نظر داریم کارگاه هایی را در شهرک های صنعتی استان ها سامان دهی کنیم تا بانوان بتوانند در این شهرک ها مشغول به کار شوند و همینطور در بخش تولید خانگی هم بسته های اماده دوختی با تعداد مشخص تهیه شده که با هماهنگی بانوان داوطلب برای آنها ارسال می شود.
لازم به یاد آوری است که این پویش کاملا مردمی و خیرخواهانه است و دستمزد پرداختی هم توسط «کانون ملی زنان بازرگان ایران» و «بنیاد تعاون زندانیان استان البرز» به داوطلبان پرداخت می شود. از زمان راه اندازی این پویش با استقبال خوبی مواجه شدیم که خبر بسیار خوبی برای همه ما ایرانیان در این روزهای سخت محسوب می شود.

راه ارتباطی با پویش:
شماره تلفن ۰۹۱۰۴۴۸۹۱۶۷
و صفحه اینستاگرام دکتر مقیمی :dr.seyedehfatemeh.moghimi

الهام رضاخانی
https://www.asianews.ir/u/1p6
اخبار مرتبط
نوروز امسال گویا منحصربه‌فردتر از گذشته در راه است. نقابی تلخ بر چهره گذاشته و با آنکه رنگ و رخی از آمادگی برای میزبانی از او در شهر دیده نمی‌شود به سرعت در حال رسیدن است. بازارهایی که تا سال گذشته فضایی برای سوزن انداختن در آنها نبود، حالا چشم‌انتظار حضور یک مشتری روز را به شب می‌رسانند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید