صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۲
کد خبر: 14721
گزارشگر: 306
۴۵۵
۰
۰
۱
فرماندار شهرستان یزد در نشست ارتحال امام خمینی(ره) مطرح کرد

900 نفر از یزد به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند

900 نفر از یزد به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند
یزد - برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی
آسیانیوز / یزد ، جلسه ستاد  بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای عضو این ستاد، به ریاست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در محل سالن جلسات فرمانداری یزد برگزار شد.
 
در حاشیه این مراسم سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد از سهمیه 900نفری یزدی ها برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت چندسال از همزمانی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا مراسم ارتحال امام خمینی(ره) انطور که در خور شان بود برگزار نشده است.
 
افزد::خوشبختانه امسال شرایط بهتری است عزم ملی را می طلبد باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود این مراسم نیاز به برنامه ریزی دارد تا ظرفیت ها را به فعلیت درآوریم و مورد استفاده آهاد جامعه قرار بگیرد بخصوص مناسبت های ملی و مذهبی.
 
مدرسی با بیان اینکه  14 خرداد سالروز ارتحال امام، جنبشی برای جهان اسلام بود و 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ تمدنی ایران دانست. و افزود: هرکدام از نهاد ها و اردگان ها با توجه به امکانات مشخص شده تقسیم کار داشته باشند و کمک کار مردم باشند.
 
فرماندار یزد اشاره ای  هم به ابلاغ مکتوب وزارت کشور کرد و افزود: کوتاهی از هیچ اداره ای پذیرفتنی نیست  و باید اشخاص و رابطین هر اداره ای  مشخص شود شهریزد محوریت است و بیشترین تقسیم کار برای مرکز استان است نزدیک به هفتاد درصد خدمات در مرکز استان داریم.
 
در پایان این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف عضو ستاد بزرگداشت حضرت امام، ضمن ارائه پیشنهادات، آمادگی دستگاه های خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام عظیم الشأن اعلام کردند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

900 نفر از یزد به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند،  سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد

https://www.asianews.ir/u/acp
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید