صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۱:۵۱
کد خبر: 14729
گزارشگر: 213
۲۲۷۵
۰
۰
۲
انتشار بیانیه ساترا

علت بایکوت شدن و عدم پخش سریال «رهایم کن»

علت بایکوت شدن و عدم پخش سریال «رهایم کن»
به دنبال برخی حاشیه ها و ابهامات درباره پخش سریال «رهایم کن» از سوی فیلیمو، ساترا اعلام کرد: این سریال فاقد مجوز تولید و انتشار از این نهاد است.

به گزارش آسیانیوز، نظر به انتشار برخی سوالات و ابهامات درباره پخش سریال «رهایم کن» از سکوی فیلیمو، ساترا اعلام کرد: این سریال فاقد مجوز تولید و انتشار از این نهاد است.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، ساترا در گزارشی اعلام کرد: «با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.»

 

 مثلث عشقی و روابط نامشروع در سریال

این در حالی است که خبرگزاری فاری چند روز گذشته درباره سریال رهایم کن این گونه نوشت:

سریال «رهایم کن» از یکسو ناهنجاری‌های اخلاقی چون روابط نامشروع، تجاوز، خیانت، شرب خمر و.... را بازنمایی و عادی سازی می‌کند و از سوی دیگر تیشه به ریشه بنیان خانواده می‌زند؛ یادمان بیاید دیالوگ‌های هاتف به افسانه را که مدام راه رسیدن به آرزو را بریدن از خانواده می‌داند.

حذف یک تصویر دیگر
همچنین به نوشته خبرآنلاین درباره حاشیه های این سریال، مجید مولایی، تهیه کننده «رهایم کن» درباره ایجاد حاشیه ها برای این سریال گفته است: بعد از هنگامه قاضیانی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال «آمستردام» حذف شده است، حالا استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال «رهایم کن» با ممنوعیت مواجه شده است.

در این بیلبوردها تصویر دو بازیگر در دو سوی کادر قرار گرفته و وسط آن لوگوی سریال خودنمایی می‌کند. در این بیلبوردها تصاویر اکثر بازیگران اصلی مورد استفاده قرار گرفته به استثنای محسن تنابنده.

وی افزود: این اتفاق در حالی افتاده که در حال حاضر از این بازیگر فیلم «جنگ جهانی سوم» در حال اکران است و بیلبوردهای این فیلم با تصویری از تنابنده بدون هیچ مشکلی در سطح شهر خودنمایی می‌کند./

https://www.asianews.ir/u/acx
اخبار مرتبط
همچنانکه برخی انتقادهای تند از سریال رهایم کن درباره مثلث عشقی پرماجرا و روابط زن و مرد خبرساز شده است، مجید مولایی، تهیه کننده درباره حذف تصویر محسن تنابنده از بیلبوردها توضیحاتی داد.
پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های سریال نیوکمپ (منوچهر هادی) سریال رهایم کن (شهرام شاه حسینی) قهوه ترک (علیرضا امینی) سیاه چاله (حسین نمازی) و سرگیجه (بهرنگ توفیقی) ! در این میان سریال های های ناتو، آکتور و دیو و ماه پیشونی از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا
برنامه پخش هفته پیش روی شبکه نمایش خانگی به ترتیب زیر است: قسمت نهم سریال سقوط، قسمت سوم رهایم کن، قسمت 49 جیران، قسمت هفتم سریال سرگیجه و قسمت اول لیونل مسی. دانلود همگی این عناوین با ترافیک مصرفی و حجم دانلودی نیم بها (به صورت نصف محاسبه می شود) در این تاپیک میسر شده است. تماشای آثار روز شبکه نمایش خانگی با کیفیت بلوری HD از سایت جامع و به روز کول دانلود.
شما می توانید تمامی قسمت‌های این سریال‌ها را دانلود کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید