صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
کد خبر: 14734
گزارشگر: 213
۴۳۳
۰
۰
۱
بازرس کانون بازنشستگان خبر داد

بارگذاری احکام جدید حقوقی بازنشستگان کارگری

بارگذاری احکام جدید حقوقی بازنشستگان کارگری
بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه بارگذاری شده و قابل رویت است.
به گزارش آسیانیوز، بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: احکام حقوقی بازنشستگان قابل دریافت است.

تعدادی از بازنشستگان کارگری در این باره اظهار داشتند: «احکام حقوقی جدید قابل دریافت نیست و نمی‌توانیم آن را از سامانه مربوطه دانلود کنیم».

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این باره به خبرگزاری ایلنا می گوید: احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه بارگذاری شده و هم قابل رویت است و هم قابل دریافت، منتها دریافت آن کمی دشوار است.

او اضافه می‌کند: بازنشستگان با گوشی همراه نمی‌توانند احکام را دریافت کنند باید با کامپیوتر یا لب تاب این کار را انجام دهند؛ ضمن اینکه اگر اپلیکشنِ «تامین من» را روی گوشی‌های همراه خود نصب کنند، دانلود امکان‌پذیر می‌شود.

به گفته بازرس کانون بازنشستگان، چندین روز است که احکام در سامانه بارگذاری شده و پرداخت‌ها براساس احکام حقوقی جدید آغاز شده است./
https://www.asianews.ir/u/ad1
اخبار مرتبط
پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا از بیستم آغاز شده است؛ ولی برخی بازنشستگان قرار است دیرتر مستمری ماهانه‌شان واریز شود.
تا پایان هفته جاری آخرین وضعیت پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان مشخص و اعلام شود.
به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مبلغ وامِ مستمری‌بگیران این سازمان افزایش یافت.
پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، از امروز بیستم اردیبهشت ماه با اعمال افزایش حقوق آغاز شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید