صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۵
کد خبر: 14751
گزارشگر: 213
۵۵۷
۰
۰
۱
زمان پرداخت اعلام شد

واریز وجه برای تغییردهندگان خودرو+جزئیات

واریز وجه برای تغییردهندگان خودرو+جزئیات
زمان واریز وجه برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه سفارش خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات سایپا تغییر داده‌اند، اعلام شد.

به گزارش آسیانیوز،زمان واریز وجه ویژه متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودرو، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند، اعلام شد.

متقاضیانی در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها که سفارش درخواست خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند و درخواست تحویل خودرو آن‌ها با اولویت طرح فروش فوق‌العاده تائید شده و از سوی گروه سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سایپا در اطلاعیه خود تاکید کرده که بدیهی است، جهت سایر متقاضیان طرح مذکور که اولویت تحویل آن‌ها بصورت فوق‌العاده نبوده، متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

متقاضیان حائز شرایط می‌توانند از ساعت ۱۱ امروز (پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com و لیست اطلاعات شخصی نسبت به واریز وجه اقدام کنند./

محصولات سایپا


https://www.asianews.ir/u/adh
اخبار مرتبط
در حالی که مرحله دوم ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه آغاز شده است، ایران خودرو و سایپا برای متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی شرط جدیدی در نظر گرفته‌اند.
ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود خبر داد و قرار است شش محصول خود را عرضه کند.
یزد - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارق به عنف خودرو خبر داد و گفت: متهم به 2 فقره سرقت مغازه نیز اعتراف کرد
وزارت صمت شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو را اعلام کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید