صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۲
کد خبر: 14753
گزارشگر: 2
۴۷۷
۰
۰
۱
کفپوش منزل

بازار کفپوش رولی در تهران

بازار کفپوش رولی در تهران
پوشش کف همواره یکی از اصلی ­ترین المان­ ها در دکوراسیون هر فضایی محسوب می­شود و به همین دلیل نیاز است که در انتخاب آن دقت زیادی به خرچ داد. این روزها کفپوش­ های مختلفی وجود داشته که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

کفپوش رولی یکی از انواع کفپوش­ هاست که ضمن کاربردی که داشته، به دلیل ظاهر جذاب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این کفپوش همانطور که از نام آن مشخص است به صورت رول شده عرضه می­شود و همچنین دارای نصب بسیار آسانی می­باشد. اما در مورد خرید کفپوش رولی یکی از سوال­ های پرتکراری که مطرح می­­شود این است که بازار کفپوش رولی در تهران کدام است. اگر شما نیز به دنبال بازار کفپوش رولی تهران هستید توصیه می­شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

 

کفپوش رولی چیست؟

 

کفپوش ­های رولی یکی از انواع کفپوش‌­ها هستند که در ویژگی­‌هایی چون طرح و رنگ به پارکت­‌ها شبیه می­باشند و البته در اجرا و ویژگی‌­های دیگری با آن­ها تفاوت دارند. کفپوش‌­های رولی معمولاً از جنس پی وی سی هستند و به صورت رول­‌هایی به طول­‌های مختلف عرضه می­شوند.
این کفپوش­‌ها از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و می‌­توان آن­ها را در طرح‌­های مختلفی چون سنگ، سرامیک، پارکت و کاشی تهیه نمود. این ویژگی باعث شده در انتخاب کفپوش رولی برای منزل، محیط اداری، محیط‌­های تجاری و... دست افراد کاملاً باز باشد و متناسب با دکوراسیون فضای موردنظر بهترین کفپوش را انتخاب کنند.
طرح و رنگ کفپوش‌­های رولی فوق­‌‌العاده واقعی است و به سختی می­توان آن­ها را از سرامیک و پارکت تشخیص داد. کفپوش­ رولی همچنین جزو کفپوش­‌های ارزان محسوب شده و در مقایسه با دیگر کفپوش‌­ها گزینه مقرون به صرفه‌­تری برای خرید کفپوش ارزان می­باشد.خرید کفپوش ارزان

کاربرد کفپوش رولی چیست؟

 

کفپوش رولی یکی از کفپوش­‌هایی است که برای هر مکانی قابل استفاده می‌­باشد و حتی برای محیط‌­های پررفت و آمد نیز کیفیت مطلوبی را داراست. این کفپوش همچنین به دلیل آن که در مقابل رطوبت عایق است می­توان از آن برای محیط‌­هایی چون سرویس بهداشتی، اتاق خواب و آشپزخانه نیز استفاده نمود.
جنس پی وی سی این کفپوش‌­ها نیز باعث شده است که در مقابل ترافیک و ضربه یک گزینه ایده‌­آل باشد. برای همین در خیلی از کارگاه‌­ها و محیط­‌های صنعتی نیز این کفپوش مورد استفاده قرار می­گیرد. البته برای محیط­‌های صنعتی از کفپوش رولی با ضخامت بیشتری استفاده خواهد شد.
این کفپوش­‌ها کاملاً مهندسی شده هستند و به راحتی می­توان از طریق ایجاد تغییراتی در ترکیبات آن­ها، به کفپوش­‌های رولی خاص­‌تری دست پیدا نمود. این ویژگی سبب شده که امکان تولید کفپوش‌­های رولی آنتی باکتریال نیز وجود داشته باشد که از آن­ها در مراکز درمانی و بیمارستان­‌ها می­شود. همچنین برخی از کفپوش‌­های رولی به دلیل برخورداری از پوشش فوم دار ضربه گیر یک انتخاب عالی برای مهدکودک­‌ها محسوب شده و برای سالن­‌های سینما و تئاتر نیز از کفپوش رولی عایق صدا استفاده می­شود.

 

کفپوش رولی چه مزیتی دارد؟

 

کفپوش­‌های رولی این روزها به دلیل مزایای متعددی که داشته این روزها در محیط­‌های مختلفی مورداستفاده قرار گرفته و در واقع جزو کفپوش­‌های محبوب به شمار می­رود. از بین نقاط قوت کفپوش­‌های رولی به نسبت دیگر کفپوش­‌ها می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کفپوش­‌های رولی در مقایسه با کفپوش­‌های دیگر از قیمت مناسب­‌تری برخوردار هستند و خرید آن­ها، یک خرید مقرون به صرفه و ارزان محسوب می­شود.
  2. در زمان ایستادن، راحتی بیشتری را به نسبت دیگر کفپوش‌­ها به ارمغان خواهند آورد.
  3. به راحتی قابل نصب هستند و در کمترین زمان ممکن و به سادگی می­توان اقدام به نصب آن­ها در محل نمود.
  4. در مقابل اصطکاک مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان داده و به راحتی آسیب نمی­‌بینند.
  5. در برابر آب نیز این کفپوش‌­ها بسیار مقاوم هستند و می­توان آن­ها را یک کفپوش ضدآب دانست.

قیمت کفپوش رولی

قیمت کفپوش رولی در تهران چقدر است؟

 

کفپوش رولی دوام و طول عمر بالایی داشته و در صورت عدم تماس آن با مواد شیمیایی قوی به ندرت آسیب دیده و خراب می­شود. این محصول براساس فاکتورهای مختلف می­تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. خوشبختانه این کفپوش باکیفیت، به دلیل برخورداری از طراحی ساده جزو کفپوش‌­های ارزان محسوب می­شود.
البته لازم به ذکر است که نصب این کفپوش برای مراکز خاص به دلیل تغییراتی که در ساختار آن ایجاد شده، با افزایش قیمت رو به رو خواهد بود. برای نمونه کفپوش مورداستفاده برای منازل یا همان کفپوش خانمی به نسبت یک کفپوش رولی آنتی باکتریال، اکوستیک و فوم­دار ارزان­تر می­باشد. هر یک از این کفپوش­‌ها با توجه به میزان تردد، نوع کاربرد و نیز مکان نصب با هم متفاوت هستند و این موضوع سبب تفاوت در قیمت نیز خواهد شد.
از این رو برای تعیین قیمت کفپوش رولی در تهران نیاز است که ابتدا نوع کاربری آن مشخص شده و بعد براساس متراژ و ویژگی‌­های دیگر کفپوش رولی، قیمت آن را تعیین نمود.

 

بازار کفپوش رولی در تهران کجاست؟

 

در سطح شهر تهران مغازه­‌های متعددی وجود داشته که انواع کفپوش رولی را به فروش می­رسانند. اما حتماً شما نیز به خوبی به این موضوع واقف هستید که مغازه‌­ها در نقش واسطه ظاهر شده و خرید از آن­ها، برای شما به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود. در واقع برای خرید کفپوش رولی ارزان نیاز است که از بازار کفپوش رولی دست به خرید زده و با حذف واسطه خرید ارزان­تر و باکیفیت ­تری را تجربه کنید. در تهران، بهترین بازار کفپوش رولی را می­توان فروشگاه گامان تزیین جاوید دانست.

شرکت گامان تزیین جاوید

شرکت گامان تزیین جاوید بزرگترین عرضه کننده انواع کفپوش رولی در تهران محسوب می­شود. تنوع طرح و رنگ کفپوش رولی ارائه شده توسط این شرکت بسیار بالاست و کیفیت این محصولات بسیار مطلوب می­باشد. این شرکت همچنین قیمت بسیار مناسبی را همواره برای محصولات خود در نظر می­گیرد. از این رو اگر به دنبال بهترین بازار کفپوش رولی در تهران هستید خرید از فروشگاه گامان تزیین جاوید را می­توان یکی از آسان ­ترین، سریع­ترین و نیز مقرون به صرفه­ترین گزینه­‌ها دانست.
در این فروشگاه­‌ها با توجه به حذف واسطه‌­ها، قیمت­ ها بسیار مناسب­تر خواهند بود و همچنین از آن­ جایی که نیازی به گشتن کل بازار برای خرید بهترین و ارزان­ترین کفپوش حیاط نخواهد بود شما می­توانید در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/adj
اخبار مرتبط
اگر مایل هستید که بدانید، انواع کفپوش مناسب برای مهدکودک چیست، با ما همراه شوید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید