صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
کد خبر: 14758
گزارشگر: 213
۴۴۹
۱
۰
۱
ثبت نام خودرو

آخرین مهلت ثبت‌ نام در طرح یکپارچه فروش خودرو

آخرین مهلت ثبت‌ نام در طرح یکپارچه فروش خودرو
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ۱۰ روز فرصت دارند که برای خرید خودرو به این سامانه مراجعه کنند.
به گزارش آسیانیوز، ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده است. اما آخرین مهلت ثبت نام در این طرح چه زمانی است؟

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ۱۰ روز فرصت دارند که برای خرید خودرو به این سامانه مراجعه کنند. به عبارتی آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو، ساعت ۲۴ جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه است.

براساس اطلاعیه مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۹ اردیبهشت می‌توانند در یکی از ۲۶ بانک اعلامی، حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح و پس از زمان مذکور فرایند انتخاب خودرو را آغاز کنند.

بر این اساس، صرفا متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌هارا بانک ارسال کرده است، می‌توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد به ثبت‌نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی (فهرست انتظار) برای خودروهای اعلامی، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

براساس این گزارش، در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه ۴ خودروساز محصولات خود را عرضه کرده اند که اسامی خودروهای عرضه شده خودروسازان داخلی به‌شرح ذیل است:

سایپا: کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا S و اطلس

مدیران‌خودرو: آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ پرو، X ۵۵ پرو، X ۲۲ پرو اتوماتیک، X ۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو

فرداموتورز: فردا SX ۵، فردا T ۵ و سوبا M ۴

کرمان‌موتور: جک S ۳، جک J ۴، جک J ۷

گفتنی است؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو هیچ محصولی در این مرحله عرضه نکرده است.

مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت دهی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هدف عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی با توجه به افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه ریزی انجام شده برای افزایش مستمر تولید اجرا می‌شود./
https://www.asianews.ir/u/adn
اخبار مرتبط
زمان واریز وجه برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه سفارش خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات سایپا تغییر داده‌اند، اعلام شد.
در حالی که مرحله دوم ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه آغاز شده است، ایران خودرو و سایپا برای متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی شرط جدیدی در نظر گرفته‌اند.
ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود خبر داد و قرار است شش محصول خود را عرضه کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
خلیل
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
0

با سلام تشکر ما نسبت به وکالتی نمودن حسبا برا ثبت نام خودرو و واریز وجه از طریق ساتنا عصر روز گذشته یعنی ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ اقدام نمودیم اما با توجه به اینکه وجه از طریق ساتنا روز بعد به حساب وکالتیم واریز میشه و امروز که جمعه هست تعطیله ناچارا فردا شنبه که میشه سی ام پول به حسابم میاد. خواهشا پیگیری بفرمایید تکلیه ما چیه طلای زنمو فروختم برا خودرو


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید