صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۴:۲۵
کد خبر: 14769
گزارشگر: 213
۹۵۰
۰
۰
۱
ایده هایی برای روابط عاطفی میان زنان و مردان

چند راهکار قطعی مانع خیانت مردان می شود

چند راهکار قطعی مانع خیانت مردان می شود
حسادت کردن سبب کم ارزشی شما می شود و اگر حسادت‌تون رو پیش مرد مقابلتان هم نشان بدهید، توجهش رو بیشتر به اون شخص جلب میکنین!پس به چند راهکار دقت کنید.

به گزارش آسیانیوز، مرد مقابلتان را درک کنید 
بعضی از افراد به این دلیل که عشق‌شون گوش شنوا نیست و نمیتونه درک‌شون کنه، خیانت میکنن، با شخص دیگه‌ای صمیمی میشن، درد و دل میکنن و… برای جلوگیری از این موضوع، اجازه بدین عشق‌تون راحت باشه و بتونه با شما صحبت کنه.

وسط حرفش نپرین، از وسط حرفش نتیجه‌گیری نکنین، راه حل ندین، قضاوت نکنین. فقط گوش بدین. نشون بدین که درکش میکنین.

 حسادت نکنین، بهتر عمل کنین!(۱)
حسادت کردن باعث میشه ارزش شما نسبت به شخصی که بهش حسادت میکنین، پایین بیاد و اگر حسادت‌تونو پیش عشق‌تون هم نشون بدین، اتفاقا توجهش رو بیشتر به اون شخص جلب میکنین. پس به جای اینکه حسادت کنین، صادقانه با خودتون فکر کنین که طرف مقابل، چی داره که شریک عاطفی شما بهش توجه بیشتری نشون میده؟

حسادت نکنین، بهتر عمل کنین!(۲)
شاید طرف مقابل به عشق‌تون توجه میکنه و احساس دیده شدن رو بهش میده، شاید طرف مقابل ظاهر آراسته‌تری داره، شاید لحن بیانش لطیف‌تر و جذاب‌تره، شاید مستقل‌تره (از لحاظ احساسی و شخصیتی)، شاید اعتماد به نفس بیشتری داره و.. هر چیزی که هست رو پیدا کنین و همون ویژگی رو در خودتون تقویت کنین. به جای حسادت، شخصیت‌تونو جذاب‌تر کنین!

در رابطه‌تون، ستاره باشین! (۱)
نیازهای طرف مقابل‌تونو بشناسین و تا حد امکان بهش توجه و محبت کنین البته مواظب باشین که درگیر عشق بی‌تناسب و وسواسی نشین. متعادل رفتار کنین و فقط ۵۰% وظیفه خودتونو در رابطه انجام بدین اما به طرف مقابل هم اجازه و فرصت محبت کردن رو بدین، یعنی همه مسئولیت‌های رابطه رو به دوش خودتون نگیرین.
به فردی که قبلا به دیگری خیانت کرده می توان اعتماد کرد؟

در رابطه‌تون، ستاره باشین! (۲)
زمانی که نیازها و خواسته‌های طرف مقابل‌تون برآورده بشه و شما در رابطه، با کسب آگاهی سعی کنین در شرایط مختلف به خوبی رفتار کنین، دیگه عشق‌تون به دنبال توجه، عشق، درک شدن و…. در مکان دیگری نمیگرده، بنابراین احتمال خیانت کردن کمتر میشه. پس در رابطه‌تون ستاره باشین و به بهترین نحو رفتار کنین.

در رابطه‌تون، ستاره باشین! (۳)
نه تنها در دنیای واقعی، در فضای مجازی هم باید ستاره باشین. برای اینکه بتونین رابطه‌تونو گرم و صمیمی‌تر کنین، توجه، محبت، هیجان و عشق رو به طرف مقابل از طریق پیام منتقل کنین.

فرصت‌ها رو محدود کنین
اگر شریک عاطفی‌تون جایی دعوت شده و از شما هم میخواد که همراهیش کنین، درخواستش رو رد نکنین. اگر با عشق‌تون به جاهای مختلف برین و در اجتماع دیده بشین، درواقع نشون میدین که شما همراه عشق‌تون هستین و فرصت همراهی دیگران رو کم میکنین، بنابراین احتمال خیانت کردن کمتر میشه.

--------------

بیشتر بخوانید

چگونه یک زن صیغه ای شدم؟

-------------------------------

این راهکارها مختص رابطه‌های سالمه
بعضی از افراد میگن:«همه این کارها رو کردم اما خیانت کرد.» اگر رابطه‌تون سالم نباشه و طرف مقابل شخص مناسبی برای شما نباشه، حتی اگر درست رفتار کنین و همه راهکارها رو عمل کنین، ممکنه رابطه‌تون روزی تمام بشه.
این راهکارها برای کسانیه که در رابطه سالم و هدفمند هستن./

-----------

بیشتر بخوانید

اشتباهات رایج مردان در رابطه جنسی/زنان از شوهران چه می خواهند؟

---------------------------------

نیوحرف

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/ady
اخبار مرتبط
باید یادمان باشد اثر یک حرف، سالها می ماند و گاهی با هزاران معذرت خواهی قابل ترمیم نیست و اغلب منجر به سردی و از بین رفتن روابط می شود.
در این مقاله به بررسی خواص زعفران برای دوران قاعدگی می پردازیم و در ادامه نحوه و نکات دم کردن چای زعفران را برای نتیجه مطلوب و پریود شدن آورده‌ایم.
مردان دارای تیپ های شخصیتی مختلفی هستند که انتخاب شیوه رفتار مناسب با آنها با آگاه بودن به شخصیت شناسی مردان رابطه تقریبا مستقیمی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید