صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
کد خبر: 14772
گزارشگر: 213
۷۴۷۳
۱
۱
۲
آغاز ثبت نام خودرو

ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از ۳ خرداد+جزئیات و لینک

ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از ۳ خرداد+جزئیات و لینک
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سایت سامانه از سوم تا ۱۰ خرداد ماه برای ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال است.

به گزارش آسیانیوز، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز فرایند پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه خبر داد.

 مهدی تقدسی گفت: مهلت ثبت نام حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو روز گذشته به پایان رسیده و قرار است اطلاعات متقاضیان به سامانه یکپارچه ارسال شود.

متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو از ۱۹ تا ۲۹ شهریور ماه فرصت داشتند تا حساب وکالتی افتتاح کنند. حالا با توجه به اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی (۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت)، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به‌منظور واریز ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز شده است.

به گزارش تجارت نیوز، به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ۱۰ خرداد ماه برای ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از 3 تا 10 خرداد برای ثبت‌نام اولیه به‌منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به‌آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

تقدسی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

---------

بیشتر بخوانید

ثبت نام پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو تا پاییز امسال+جزئیات

-------------------------------------


براساس توافقات به‌عمل‌آمده متقاضیان شرکت در طرح سامانه یکپارچه فروش خودروی داخلی، پیش از ثبت‌نام باید حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب خود واریز نمایند تا امکان ثبت‌نام برای آنها فراهم شود./


https://www.asianews.ir/u/ae2
اخبار مرتبط
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ۱۰ روز فرصت دارند که برای خرید خودرو به این سامانه مراجعه کنند.
ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود خبر داد و قرار است شش محصول خود را عرضه کند.
خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
عیسی ابراهیمی
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
0

شرایط ثبت نامه چگونه هست بهم خبر دهید و چگونه میتوان ثبت نام کرد


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید