صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۴
کد خبر: 14791
گزارشگر: 2
۲۰۹۴
۰
۲
۷
دانلود رایگان سریال‌های جدید

دانلود قسمت اول سریال قهوه ترک رایگان و کامل

دانلود قسمت اول سریال قهوه ترک رایگان و کامل
سریال قهوه ترک قسمت اول با ترافیک نیم بها و رایگان منتشر شد.قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی با بازی حامد بهداد،سارا رسول زاده،امیر جعفری و ... در ژانر اجتماعی برای دانلود قرار گرفت.

درباره سریال قهوه ترک

 

جدیدترین سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در ژانر پلیسی،خانوادگی و درام است که از روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح از طریق پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد. اولین تجربه کارگردانی علیرضا امینی در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی نغمه ثمینی و محمد رضایی راد رقم خورد.

 

خلاصه داستان سریال

 

که می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن! اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

برای دانلود این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال قهوه ترک

دانلود سریال نیوکمپ

معرفی سریال نیوکمپ

 

نیوکمپ قصه یک خانواده از قشر ضعیف جامعه را روایت می کند. داستان هم از جایی شروع می شود که پدربزرگ خانواده هنگام پخش مسابقه فوتبال ایران و آرژانتین و پس از گل زدن لیونل مسی به ایران جان اش را از دست می دهد. به این دلیل که فرزندش شرط بندی کند و زندگی اش را پای این شرط بگذارد.خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

 

بازیگران سریال

 

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

برای دانلود سریال نیوکمپ روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال نیوکمپ

مگه تموم عمر چندتا بهاره

معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

 

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره جدیدترین سریال سروش صحت در شبکه نمایش خانگی در سال 1401 است که ستارگانی چون علی مصفا، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، وحید آقاپور، آناهیتا افشا ، گیدا ویشکی، قدرت الله رشیدی و...در این فیلم بازی کرده اند.تصویربرداری سریال جدید سروش صحت در شهرهای تهران، اصفهان و جزایز قشم و کیش به سرانجام رسید و این سریال به زودی در 32 قسمت آماده پخش از شبکه خانگی می شود.این سریال از محصولات مشترک «فیلیمو» و «نماوا» است که به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کیشیان تهیه و تولید شده است و تاکنون تصاویری از این سریال منتشر نشده است.

 

بازیگران سریال

 

علی مصفا, کاظم سیاحی, وحید آقاپور, سیاوش چراغی پور, امیرحسین رستمی, امیر کاظمی, بیژن بنفشه خواه, قدرت الله ایزدی, آناهیتا افشار, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا از بازیگران سریال جدید سروش صحت هستند.

برای دانلود سریال جذاب روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

دانلود سریال عقرب عاشق

درباره سریال عقرب عاشق

 

به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی تخیلی دنبال میشود. داستان سریال خانگی عقرب عاشق توسط حامد افضلی و امین محمودی جان گرفته است. از آرتیست های آن می‌توان به ترکیبی از اکتورهای سینمایی و تلویزیونی از جمله آرمان درویش، بهاره افشاری، حسین پاکدل، رخشاره، سیاوش خیرابی، عاطفه رضوی، متین ستوده، محمدرضا فروتن و … نام برد.

 

بازیگران

 

محمد رضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، شیدا یوسفی، رویا جاویدنیا، سمیرا حسینی، رضا فیاضی مهران رنج‌بر، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل

دانلود سریال عقرب عاشق

https://www.asianews.ir/u/aej
اخبار مرتبط
پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های سریال نیوکمپ (منوچهر هادی) سریال رهایم کن (شهرام شاه حسینی) قهوه ترک (علیرضا امینی) سیاه چاله (حسین نمازی) و سرگیجه (بهرنگ توفیقی) ! در این میان سریال های های ناتو، آکتور و دیو و ماه پیشونی از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در زمینه فیلم و مالتی مدیا
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید