صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
کد خبر: 14797
گزارشگر: 2
۸۱۲
۰
۰
۵
شوجی ایران

بهترین کابل‌های شارژ

بهترین کابل‌های شارژ
نمی‌توانیم بدون کابل‌ شارژ زندگی کاری و جدی داشته باشیم !

فقط به این دلیل که نمی‌توانیم بدون کابل‌ شارژ زندگی کاری و جدی داشته باشیم، به این معنی نیست که آنها نمی‌توانند سرگرم کننده باشند. آن‌ها نه تنها می‌توانند با بهترین دکوراسیون شما هم آهنگ باشند، یا در کیف شما زمانی که با آن‌ها سفر می‌کنید مثل یک عکس رنگی خاطره انگیز برجسته شوند، بلکه این مزیت را دارند که به شما کمک می‌کنند تشخیص دهید کدام یک متعلق به شماست، بنابراین می‌توانید به طور کامل عضوی از خانواده را که کیف شما را میزنند، میخکوب کنید و مچ گیری! کنید. بنابراین از جعبه سیاه و سفید خارج شوید و به جای آن یکی از این بهترین کابل های شارژ رنگارنگ و جذاب را امتحان کنید.
به علاوه، علم می گوید که اگر این کار را انجام دهید، بهار خیلی سریعتر به سراغ شما می آید.(کتاب علوم شوجی ، فصل روانشناسی رنگها)

 

بهترین کابل شارژ با روکش بافته شده

 

رنگ‌های روشن، الگوهای خلاقانه - این جوجه رنگی های جدید طراحی شده‌اند که به جای چند ماه، سال‌ها دوام می‌آورند. لایه بیرونی الیاف بافته شده و لایه داخلی لاستیکی محافظت مضاعف را ارائه می دهند. و همچنین یک ماده منسجم قوی وجود دارد که کابل و سوکت های رابط را ایمن می کند تا از ساییدگی آزاردهنده ای که اغلب با کابل های شارژ استاندارد اتفاق می افتد جلوگیری کند. این کابلهای روکش بافته شده فوق‌العاده بادوام هستند و می‌توانند در برابر هر کودک نوپا، نونهال یا نوجوان قرار بگیرند.
کابل های بافته شده در اندازه کوچک (۳۰ سانتی) یا بلندتر (یک متری) هستند و برای دستگاه های iOS و Android در دسترس هستند. (قیمت کابل های بافته شده از ۵۰ هزار تومان شروع می شود، به علاوه سرویس حمل و نقل شوجی ایران در سراسر ایران وجود دارد.)

 

بهترین کابل های سفارشی با روکش رنگبندی پارچه ابروبادی

خرید اینترنتی و لیست قیمت بهترین کابل شارژر های چرمی شوجی با گارانتی- شوجی ایران

این کابل‌های شارژ پارچه‌ای دوخته شده بدون پیچیدگی در رنگ‌های شاد و الهام‌گرفته از روانشناسی رنگها مانند مرجان دریایی عرضه می‌شوند. آنها دارای بهترین سوکت لایتنینگ نیز هستند، به این معنی که برای آیفون / آیپد / ایرپاد ساخته شده‌اند و سازگاری بالایی با بازی رنگهای اپل دارند – رنگی که قطعاً می‌خواهید هنگام خرید گوشی در جعبه دستگاهتان وجود ندارد، در نظر بگیرید. کابل لایتنینگ اپل (با عرض پوزش برای دوستان iPhone 4/4s) یا کابل شارژ میکرو یو اس بی (MICRO USB) و تایپ سی | TYPE-Cبرای گوشی های اندروید را انتخاب کنید و مطمئن باشید که کابل شارژ جدید شما به همان اندازه محکم و سریع است.

 

بهترین کابل سیلیکونی ژله ای ؛ دلبر نخوردنی!

مشخصات خرید اینترنتی بهترین کابل سیلیکونی ژله ای با ضمانت و گارانتی شوجی ایران

نام تقریباً به شما می گوید که چه چیزی به دست می آورید. این کابل‌های شارژ نرم و ژله ای طور هستند ، که به معنای افزایش دوام و گره خوردن کمتر است.دو برابر کابل های رابط لایتنینگ استاندارد جعبه اپل عمر میکنند و در رنگهای سرگرم کننده ارائه می شوند. آنقدر زیبا و خوشرنگ هستند که میتواند از آنها برای آموزش رنگها به کودکان استفاده کنید. قیمت هر کدام از ۵۰ هزار تومان است. احتمالاً به همین دلیل شما هم حتما یک کابل سیلیکونی ژله ای رنگی از فروشگاه لوازم جانبی موبایل شوجی ایران می خرید.

 

بهترین کابل شارژ رویال طلایی

مشخصات خرید و قیمت بهترین کابل شارژ طلایی (لایتنینگ و تایپ سی) شوجی ایران

اگر اهل رنگ‌های روشن و تند نیستید، می‌توانید با این گزینه طلایی همه چیز را مینیمال اما خیره‌کننده نگه دارید. کابل‌های شارژ طلایی رویال که با سیم بافته‌شده بدون پیچیدگی و محفظه‌های سوکت آلیاژ زاماک ساخته شده‌اند، هم زیبا و هم بادوام هستند. طول کل 1 متر است، اما به طور کامل می تواند خود را با پخش کننده های قدرتمند مانند آیفون و گوشی های پرچمدار سامسونگ کنترل کند (قیمت این ست طلا از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود).

https://www.asianews.ir/u/aer
اخبار مرتبط
با ما همراه باشید تا در مورد خرید لوازم جانبی برای محصولات الکترونیک در بازار، مطالب مفیدی را به شما ارائه دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید