صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
کد خبر: 14803
گزارشگر: 2
۸۱۳
۰
۰
۴
گزارش سازی

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که قابلیت گزارش سازی حرفه ای دارند

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که قابلیت گزارش سازی حرفه ای دارند
در این مقاله ۵ نرم افزار CRM که بهترین قابلیت گزارش سازی را ارائه می دهند معرفی شده است که می توانید از امکانات آنها برای بهبود عملکرد کسب و کارتان استفاده کنید.

در هر نرم افزار CRM مدرن و کارآمد، قابلیت گزارش سازی یکی از پرکاربردترین ویژگی هایی است که هر کسب و کاری با آن سر و کار دارد. این قابلیت انبوهی از اطلاعات و داده هایی که توسط نرم افزار جمع آوری شده است را به صورت یک گزارش بصری و شفاف ارائه می کند.
به کمک این گزارش کسب و کار قادر است خیلی سریع تر روندها، شکاف های موجود در قیف فروش و فرصت های بهینه سازی استراتژی بازاریابی را شناسایی کند.
در این مقاله ۵ نرم افزار CRM که بهترین قابلیت گزارش سازی را ارائه می دهند معرفی شده است که می توانید از امکانات آنها برای بهبود عملکرد کسب و کارتان استفاده کنید.

 

دلایلی که گزارش سازی حرفه ای اهمیت دارد

 

همان طور که اشاره شد، گزارش سازی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی هایی است که مزایای متعددی را برای کسب و کارها به ارمغان می آورد. در این بخش می توانید با 3 مورد از مزایای اصلی این قابلیت آشنا شوید.

 

ایجاد روابط قوی تر با مشتریان

 

برای اینکه مشتریان بالقوه خودتان را به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل کنید، باید روابط مثبت و موثری را با آنها ایجاد کنید. وقتی این روابط استمرار داشته باشد، وفاداری مشتریان نیز تقویت می شود و در نتیجه با احتمال بیشتری در آینده هم به کسب و کار شما مراجعه خواهند کرد.
گزارش سازی حرفه ای در یک CRM، جزئیاتی را در دسترس شما قرار می دهد که می تواند ایجاد روابط طولانی مدت که در نهایت به درآمدزایی تبدیل می شود را تسهیل کند.

 

ارائه تجربیات شخصی تر

 

فقط زمانی می توانید مطمئن باشید که مشتریان بالقوه خودتان را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل می کنید که علایق و نیازهای آنها را به خوبی شناخته باشید. جزئیات ارزشمندی که در گزارش سازی CRM ارائه می شود به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید.
این اطلاعات و بینش ها به شما کمک می کند تا پیام هایی هماهنگ تر با مشتریان بالقوه خودتان ارسال کنید تا علاوه بر افزایش شانس تبدیل، تجربیات بهتر و صمیمانه تری را برای آنها فراهم کنید.

 

افزایش ROI

 

گزارش سازی CRM یکی از ابزارهایی است که برای بهبود نرخ بازگشت سرمایه نقش موثری را ایفا می کند. این قابلیت به شما اجازه می دهد به راحتی ترندها و شکاف ها را در قیف فروش خود پیدا کنید. گزارش سازی همچنین برای تهیه گزارش های تجزیه و تحلیل در بخش فروش به شما کمک می کند.
با استفاده از این اطلاعات می توانید با بهینه سازی استراتژی های بازاریابی و برطرف کردن حفره های قیف فروش تان، نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهید.

 

معرفی ۵ نرم افزار CRM برتر با قابلیت گزارش سازی حرفه ای

 

Pipedrive CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

با استفاده از داشبورد سی آر ام Pipedrive می توانید تلاش های تیم فروش خود را بر مبنای نرخ تبدیل، معاملات برنده (یا از دست رفته) و میزان پیشرفت در دوره های زمانی مختلف مقایسه کنید.
با کمک اعداد ارائه شده توسط نرم افزار می توانید گلوگاه ها را در عملکرد تیم فروش خود پیدا کنید و ببینید کدام نمایندگان نسبت به بقیه در بستن معاملات دچار مشکل می شوند. CRM پایپ درایو همچنین امکان تفکیک گزارش ها بر اساس هر نماینده را ارائه می دهد.
وقتی بدانید هر کدام از نمایندگان شما چه جایگاهی دارند و دوره های سه ماهه به چه صورت طی می شود، می توانید از پتانسیل کامل ابزار پیشرفته پیش بینی فروش Pipedrive بهره ببرید. بدین ترتیب می توانید مطمئن باشید که تیم شما در مسیر مشخص شده هدایت می شود.

 

Dana CRM

سی آر ام چیست


یکی از قابلیت های مهم و بسیار کاربردی نرم افزار CRM دانا، گزارش سازی فروش است که امکان کنترل کامل تمام امور را در اختیارتان قرار می دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید عملکرد کسب و کار را در دوره های مختلف مقایسه کنید. CRM دانا میزان فروش ماهیانه و دوره ای را به صورت گزارش های شفاف ارائه می دهد.
به کمک قابلیت گزارش ساز فروش امکان مقایسه میزان فروش، رضایت مشتری، سود خالص و تمام عوامل دیگری که در مدیریت فروش تاثیرگذارند، میسر شده است. یکی از مزایای گزارش فروش CRM دانا این است که می توانید موثرترین روش فروش را شناسایی کنید.
به راحتی می توانید گزارش های فروش دانا رو بر اساس معیارهای خودتان سفارشی سازی کنید و تعیین کنید کدام رکوردها باید در گزارش در نظر گرفته شوند. قابلیت جذاب به اشتراک گذاری گزارش های CRM دانا در هنگام اجرای تغییرات و یا مواقعی که به همفکری برای رفع چالش ها نیاز دارید، بسیار کاربردی است.

 

HubSpot CRM

HubSpot CRM

در CRM هاب اسپات می توانید گزارش های پیش بینی را بر اساس میزان درآمد معاملات در هر مرحله ای از پایپ لاین معامله ایجاد کنید. این CRM قدرتمند، این پیش بینی ها را با محاسبه احتمال به نتیجه رسیدن معاملات و میزان ارزشمندی آنها برای درآمد مبنای کسب و کار، تفسیر می کند.
سی آر ام هاب اسپات به تیم های فروش کمک می کند تا عملکرد خود را دقیقا بررسی کنند. برای این کار می توانید خلاصه ای از پیشرفت فروش تیم خودتان را دانلود کنید. تعداد مشتریان بالقوه ای که به هر نماینده اختصاص یافته و معاملاتی که در پایپ لاین با موفقیت بسته شده اند با یک نگاه قابل رویت هستند.
تابلوی امتیازات نماینده ها یکی از قابلیت های جذاب در بخش گزارش سازی نرم افزار سی آر ام Hubspot است. با کمک این قابلیت می توانید تعداد معاملات بسته شده توسط هر نماینده و معاملاتی که در شرف بسته شدن هستند را ببینید. بنابراین، در شرایطی که می خواهید برای افزایش فروش در تیم خود مقداری رقابت ایجاد کنید، تابلوی امتیازات یک ابزار عالی و منحصر به فرد به حساب می آید.

 

Salesforce CRM

گزارش سازی

گزارش سازی یکی از ویژگی های ارزشمند و کارآمد در پلتفرم Salesforce به حساب می آید که امکان سفارشی سازی کامل و بدون محدودیت را در دسترس کسب و کار قرار می دهد. امکانات کاربردی این بخش به شما کمک می کند تا به راحتی به سوالات زیر پاسخ بدهید:

  1. کدام محصولات پرفروش ترین هستند؟
  2. کدام مشتری های بالقوه بیشترین ارزش را دارند؟
  3. موفق ترین کمپین های بازاریابی کدام موارد بودند؟
  4. مشتریان من چقدر راضی هستند؟

برای ایجاد گزارش های سفارشی، تاریخ و محدوده مورد نظر خودتان را از طریق داشبورد گزارش مشخص می کنید و گزارش شما در سریع ترین زمان آماده می شود.

 

Copper CRM

بهبود کسب و کار

قابلیت های بخش گزارش سازی CRM کوپر با محوریت رسیدن به اهداف توسعه یافته اند. در داشبورد گزارش Copper، یک داشبورد مجزا تحت عنوان اهداف وجود دارد. این بخش به مدیران فروش کمک می کند تا با نظارت پیوسته بر عملکرد تیم های خود، به آنها در رسیدن به سهیمه های مشخص شده، کمک کنند.

اهداف توسط مدیران فروش به عنوان تارگت برای نمایندگان فروش تعیین می شوند؛ سپس، ردیابی میزان پیشرفت هر نماینده به آسانی انجام می شود. مدیران فروش می توانند مجموعه ای از اهداف مختلف را با تمرکز روی موارد زیر ایجاد کنند:

  • تبدیل سرنخ: تعداد سرنخ هایی که یک تیم در یک دوره معین تبدیل می کند
  • فرصت های به دست آمده: تعداد فرصت هایی که یک تیم در یک دوره معین به دست می آورد
  • فعالیت ها: تعداد اقداماتی که یک تیم فروش در یک دوره معین انجام می دهد
  • درآمد فروش: چند معامله در یک دوره معین بسته می شود

اما ویژگی های گزارش سازی CRM کوپر فقط به تعیین هدف محدود نمی شود. تیم های فروش این امکان را دارند تا با مقایسه مقدار فروش پیش بینی شده با مقدار واقعی، متوجه شوند که در مسیر درست قرار دارند یا خیر.

https://www.asianews.ir/u/af4
اخبار مرتبط
حتما تا کنون با کلمه "هاست اشتراکی" برخورد داشته اید اما شاید آن را به درستی نشناسید یا از مزایای آن برای توسعه سایت وکسب و کارتان غافل باشید! هاست در معنای لغوی به معنای میزبان بوده و در کل به سیستم هایی که میزبان سایر نرم افزارها ویا مجری کدها هستند هاست گفته میشود. اما هاست اشتراکی چیست؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید