صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۲
کد خبر: 14806
گزارشگر: 2
۸۵۶
۰
۰
۲
طراحی و ایجاد وبسایت‌

قالب وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

قالب وردپرس چیست و چه کاربردی دارد
قالب وردپرس یک ابزار قدرتمند برای طراحی و ایجاد وبسایت‌ها است که توسط بسیاری از کاربران از جمله وبمسترها، طراحان وب و بلاگرها استفاده می‌شود. با استفاده از قالب‌های وردپرس، می‌توانید به سرعت و با کمترین زحمت یک وبسایت زیبا و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

قالب وردپرس یک ابزار قدرتمند برای طراحی و ایجاد وبسایت‌ها است که توسط بسیاری از کاربران از جمله وبمسترها، طراحان وب و بلاگرها استفاده می‌شود. با استفاده از قالب‌های وردپرس، می‌توانید به سرعت و با کمترین زحمت یک وبسایت زیبا و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

 

قالب وردپرس چیست؟

 

قالب‌های وردپرس شامل طرح بندی‌ها، استایل‌ها، قالب‌های صفحه و قسمت‌های مختلف وبسایت می‌شوند. این قالب‌ها قابلیت شخصی‌سازی بسیار زیادی دارند و به شما اجازه می‌دهند تا ظاهر و عملکرد وبسایت خود را بر اساس نیازهای خاصتان تغییر دهید. با استفاده از این قالب‌ها، می‌توانید بخش‌های مختلف وبسایت مانند صفحه اصلی، صفحات بلاگ، نمونه کارها، فروشگاه آنلاین و بسیاری از اجزا دیگر را با طراحی و ساختاری منحصر به فرد به راحتی ایجاد کنید.
قالب وردپرس به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی عمده، وبسایتی حرفه‌ای و زیبا راه‌اندازی کنید. با استفاده از گزینه‌ها و تنظیمات موجود در قالب، می‌توانید بدون دستکاری کدها، تغییراتی اعمال کنید و وبسایت خود را به نحوه‌ای که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید.
یک وب سایت جدید وردپرس با یک تم پیش فرض نصب شده ارائه می شود که ساده و سبک است. می توانید از آن استفاده کنید یا آن را به یک تم رایگان یا پرو تغییر دهید. برخی از ارائه دهندگان هاست وردپرس نیز تم های رایگان را در بسته های خود قرار می دهند.

 

نحوه نصب قالب وردپرس

 

توجه داشته باشید که با جایگزینی تم های وردپرس ممکن است عناصر طراحی به طور قابل توجهی تغییر کنند زیرا هر یک از آنها اغلب سبک و هدف خاصی دارند. به عنوان مثال، برخی ممکن است برای سایت های تجاری پیچیده مناسب تر باشند، در حالی که برخی دیگر برای نمونه کارها ساده مناسب هستند.
برای اینکه وب سایت خود را آنطور که می خواهید به نظر برسانید، باید قالب وردپرس انتخابی خود را در سایت خود نصب کنید.
سه راه برای نصب تم وردپرس وجود دارد: یکی را از دایرکتوری قالب وردپرس انتخاب کنید، یک وردپرس سفارشی/پریمیوم آپلود کنید، یا یک تم جدید با استفاده از FTP اضافه کنید.

نحوه نصب قالب وردپرس

چگونه تم سفارشی خود را بسازید

 

استخدام یک توسعه دهنده وب سایت برای ایجاد یک تم سفارشی می تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد. یادگیری نحوه کدنویسی وب سایت خود با استفاده از کدهای PHP، HTML، CSS و جاوا اسکریپت می تواند زمان بر و خسته کننده باشد.
وردپرس دارای بسیاری از صفحه سازهای کشیدن و رها کردن است که می توانند به شما در ایجاد طرح بندی صفحه سفارشی کمک کنند.
یکی از اشتباهات به نام Beaver Builder که با افزونه Beaver Themer ارائه می شود که به شما امکان می دهد تم های سفارشی وردپرس را بدون هیچ کدی ایجاد کنید.
خودشه! امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا همه چیز را در مورد تم های وردپرس و نحوه کار آنها بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر، خواندن اضافی زیر را بررسی کنید.
همچنین می توانید برای آموزش های ویدئویی وردپرس قدم به قدم در کانال یوتیوب ما مشترک شوید و برای آخرین به روز رسانی ها ما را در توییتر و فیس بوک دنبال کنید.
حتی با استفاده از افزونه المنتور این قابلیت را دارید که صفحات و قالب خود را به گونه دلخواه طراحی کنید

 

تم های رایگان وردپرس در مقابل تم های پرو

 

توسعه دهندگان مستقل و فروشندگان سطح بالا معمولاً تم های رایگان وردپرس را به عنوان وسوسه کننده برای بسته های برتر خود ایجاد می کنند.
آنها یک گزینه عالی برای کاربران با بودجه محدود هستند. علاوه بر این، آنها در دایرکتوری تم WordPress.org در دسترس هستند و از آنها می‌خواهد یک فرآیند بررسی دقیق را بگذرانند. در نتیجه، کاربران می توانند از کیفیت و امنیت خود اطمینان داشته باشند.
همچنین دسترسی به تم های رایگان آسان است زیرا کاربران می توانند مستقیماً از داشبورد مدیریت آن ها را مرور و فعال کنند.
یکی از معایب اصلی تم های رایگان وردپرس، پشتیبانی محدود آنها است، چه به صورت مستند یا ارتباط مستقیم با سازندگان. برخی از توسعه دهندگان از طریق انجمن های وردپرس پشتیبانی ارائه می دهند، اما آنها موظف به انجام این کار نیستند.
اگر مجبور به عیب یابی یک باگ یا تغییر یک عنصر در موضوع باشید، این می تواند مشکل ساز باشد.
یکی دیگر از اشکالات منحصر به فرد نبودن آنهاست. تم های رایگان به طور گسترده در دسترس هستند و ویژگی های سفارشی سازی محدودی دارند، که ممکن است طراحی سایت شما را عمومی به نظر برساند و برای شخصی سازی آن نیاز به دانش کدنویسی یا یک سازنده صفحه داشته باشد.

https://www.asianews.ir/u/aez
اخبار مرتبط
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی خرید قالب وردپرس اورجینال است. برای انجام این خرید افراد نیاز به شارژ حساب پی‌پال، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی یا استفاده از مستر کارت و ویزا کارت دارند. از آن جایی که استفاده از خدمات پرداخت بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است پیشنهاد می‌شود پرداخت ارزی با نوین پرداخت را امتحان کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید