صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۳
کد خبر: 14856
گزارشگر: 213
۵۷۷۶
۰
۰
۱
کشف جنایت هولناک در پایتخت

جزئیات درباره جسد مثله‌شده یک زن در میدان آزادی+عکس

جزئیات درباره جسد مثله‌شده یک زن در میدان آزادی+عکس
به دنبال پیدا شدن اجساد زنان در هفته های اخیر در نقاط مختلف، این بار جسد یک زن که داخل ساک ورزشی جاسازی شده بود در میدان آزادی تهران کشف شد.

به گزارش آسیانیوز، برخی رسانه‌ها از کشف جسد مثله‌شده یک زن در اطراف میدان آزادی تهران خبر دادند. این برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که جسد مثله‌شده یک زن در نقاط مختلف ایران کشف می‌شود.

به م.شنه رکنا، روز چهارشنبه سوم خرداد گزارش داد که «جسد خونین یک زن که داخل ساک ورزشی جاسازی شده بود» در میدان آزادی تهران کشف شد.

بر اساس این گزارش، در بررسی کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شده که این جسد متعلق به زنی ۳۰ ساله است.

کشف جسد تکه تکه شده زن جوان داخل چند پلاستیک زباله در میدان آزادی تهران ساعت ۱۴ عصر روز گذشته دوم خرداد ماه، کشف جسد مثله شده‌ای در یک ساک ورزشی از سوی رفتگران شهرداری مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای…
 هویت این زن و نتیجه تحقیقات پلیس درباره این قتل هنوز منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، پس از پایان تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز ماموریت یافتند تا برای شناسایی عامل این جنایت دوربین‌های مداربسته اطراف میدان آزادی را هدف بازبینی قرار دهند و اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

این در حالی است که  یک ماه پیش نیز رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک مظنون در ارتباط با کشف جسد مثله‌شده یک زن در اطراف شهر آباده این استان خبر داده بود.

کاووس حبیبی به خبرنگاران گفت: «روز ۲۶ فروردین امسال، جسد زنی در اطراف شهر آباده در شمال فارس کشف شد که ظواهر حاکی از وقوع یک قتل داشت.»

حبیبی افزود: «چند روز پیش یک زن دیگر نیز در شهرستان آباده به قتل رسیده که هیچ ارتباطی به این پرونده ندارد.»

از سوی دیگر، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ روز ۳۰ فروردین از کشف جسد مثله‌شده یک زن در بیابان‌های پاکدشت خبر داد و گفت یک مرد که همسر این زن است، در این ارتباط بازداشت شده است.

جسد زن

همچنین قتل فجیع یک زن جوان اهوازی به‌دست همسر و با همدستی برادر همسرش در سال گذشته انتقادهای زیادی را پیرامون قوانین مربوط به قتل‌های موسوم به «قتل ناموسی» برانگیخت./

https://www.asianews.ir/u/agf
اخبار مرتبط
دکتر رضا ضیائی متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران همراه با همسرش، در یک عملیات از پیش تعیین شده در منزلشان به طرز هولناکی به قتل رسیدند.
اولیای دم فرزند چه کسانی هستند؟ ولی دم کیست؟ شرایط و قوانین مربوط به حق قصاص و گذشت برای ولی دم مقتول، فرزند، پدر، زن شوهردار
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی سراوان،صبح یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در حالی‌که در یکی از خیابان‌های شهر در حال تردد بود، ترور شد.
محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده قتل عمد با پرداخت دیه 10 میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید