صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
کد خبر: 14858
گزارشگر: 213
۴۱۷
۰
۰
۲
ثبت نام خودرو

ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو ادامه دارد+جزئیات

ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو ادامه دارد+جزئیات
به دنبال آغاز ثبت نام مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو و بروز اختلال در سایت، سامانه یکپارچه اکنون فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.

به گزارش آسیانیوز، روز چهارشنبه اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر دیروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.

مهدی تقدسی در یک برنامه تلویزیونی افزود: تاکنون ۳۰۰ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند. گفت: به دلیل اینکه اولویت انتخاب، پنج خودرو شده است در نتیجه فرد، زمان بیشتری را در سامانه می‌ماند به همین دلیل انتخاب پنج اولویت زمان بر است؛ در نخستین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو، یک انتخاب انجام می‌شد و کندی به مراتب کمتر بود.

به نوشته تجارت نیوز، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند؛ با توجه به اینکه ثبت نام تا ۱۰ خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل ثبت نام نباشند.

---------------------

بیشتر بخوانید

ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از ۳ خرداد+جزئیات و لینک

----------------------------------
وی گفت: یک بار اولویت به هر کد ملی داده می‌شود، بر اساس اولویتی که متقاضی دریافت کرده انتخاب خودرو انجام می‌شود.

تقدسی با بیان‌ اینکه‌ شایعاتی مبنی بر اینکه برخی بانک ها اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را ارسال نکرده اند در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: همه بانک ها اطلاعات را ارسال کرده و متقاضیان می توانند فرایند خودرو را تکمیل کنند./


https://www.asianews.ir/u/agh
اخبار مرتبط
همزمان با شروع فاز دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه، ایران خودرو هفت محصول خود را تا پاییز به متقاضیان عرضه می کند.
متقاضیان برای انتخاب خودرو مد نظر خود باید وارد سامانه www.esalecar.ir شوند و از میان ۲۳ محصول عرضه شده، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سایت سامانه از سوم تا ۱۰ خرداد ماه برای ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید