صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
کد خبر: 14865
گزارشگر: 2
۲۸۷۱
۰
۱
۹
دانلود سریال های ایرانی جدید

دانلود قسمت ۴ سریال نیوکمپ با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۴ سریال نیوکمپ با لینک مستقیم
قسمت چهارم نیوکمپ یا قسمت ۴ از سریال کمدی نیوکمپ از وبسایت زردفیلم منتشر شد. قسمت ۴ چهارم به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

معرفی سریال نیوکمپ

 

سریال "نیوکمپ" ادامه‌ای منطقی بر سریال پرموفق "نیسان آبی" است. داستان سریال درباره خانواده‌ای از طبقه فرودست است که با تمامی مشکلات و چالش‌ها برای بهتر شدن زندگی مبارزه می‌کنند. داستان سریال با یک شرط‌بندی در شب بازی ایران و آرژانتین در فوتبال آغاز می‌شود و مرگ یکی از اعضای خانواده را بهانه‌ای برای تعقیب غرامت و دیه از ستاره فوتبال آرژانتین می‌سازد. سریال "نیوکمپ" به صورت کمدی خانوادگی ساخته شده است و هادی در آن به شوخی با سینما و دغدغه‌های عشق سینما می‌پردازد. هادی سعی دارد تا از طریق شوخی‌های خنده‌دار، بدون استفاده از شوخی‌های مبتذل، خانواده‌ها را به خنده و سرگرمی بیاندازد.

 

بازیگران سریال

 

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

 

نقد و بررسی سریال نیوکمپ

 

"نیوکمپ" نشان می‌دهد که می‌توان با بررسی اتفاقات روزمره جامعه و خلق درام‌های جذاب، سریال‌های موفقی در زمینه نمایش خانگی ساخت. این سریال با روایت جذاب و ورود به داستان با شیوه‌ای خوش‌سلیقه، مخاطبان را جذب می‌کند و در کنار مبارزه با مشکلات زندگی، آن‌ها را به خنده می‌اندازد.

 

نحوه دانلود سریال نیوکمپ

 

برای دانلود قسمت چهارم نیوکمپ و تمامی قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال نیوکمپ

دانلود سریال عقرب عاشق

معرفی سریال عقرب عاشق

 

سریال عقرب عاشق عنوان جدید نمایش خانگی است و همزمان با سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره پخش خود را آغاز می کند.
سریال "عقرب عاشق" در قالبی تخیلی به موضوعات روز جامعه مانند حسد و دروغ می‌پردازد. داستان آغاز می‌شود با مرگ بهداد و قرار دادن جسد او در یک سردخانه. زندگی همه چیز برای او و اطرافیانش به پایان رسیده است. اما مدتی بعد، بهداد به صورت مرموزی زنده می‌شود و در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد، خونی برای عقرب...
این سریال با چارچوبی منحصر به فرد و تازه به تصویر کشیده می‌شود. این سریال گونه‌ای تخیلی دارد و در کنار آن، عناصر عاشقانه و اجتماعی نیز در آن وجود دارند که به معضلاتی از جامعه پرداخته می‌شود. در این سریال، داستان واقعیتی نیست، بلکه قسمتی از آن در ژانر تخیلی و قسمتی دیگر در ژانر اجتماعی قرار دارد و به مسائلی مانند حسد و دروغ می‌پردازد.
برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال عقرب عاشق

دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن

قسمت شانزدهم سریال رهایم کن

 

قسمت ۱۶ رهایم کن یکی از هیجانی ترین قسمت های اخیر این سریال حساب می شود. سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی است.
سریال "رهایم کن" داستان دو برادر به نام‌های حاتم و هاتف را در روستای سیاه‌رود روایت می‌کند. حاتم، برادر بزرگتر و نفر دلباز خانواده، عاشق مارال، پرستار بچه‌اش است. در حالی که درباره سرنوشت نغمه، همسر سابق حاتم، هنوز ابهاماتی در جامعه وجود دارد، مارال درمی‌یابد که جان برادرش یونس در خطر است. سریال "رهایم کن" بازنمایی از زندگی روستایی و ارتباطات اجتماعی در آن منطقه را به تصویر می‌کشد. داستان به طور همزمان بر روی روابط خانوادگی، عشق و دوستی، رازها و رمز و رازهای پنهان در سیاه‌رود تمرکز دارد. از طریق شخصیت‌هایی مانند حاتم و هاتف، دنیای پیچیده این روستا با تنش‌ها، دشمنی‌ها، و همچنین محبت و همبستگی خانوادگی به تصویر کشیده می‌شود.
برای دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۶ و تمامی قسمت ها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن

دانلود سریال زخم کاری ۲

معرفی سریال زخم کاری ۲ بازگشت

 

زخم کاری ۲ با عنوان بازگشت بزودی از زردفیلم منتشر می شود. سریال زخم کاری ۲: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان با ژانر معمایی، هیجانی، درام به صورت هفتگی برای دانلود قرار می گیرد.
در فصل جدید زخم کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. برای دانلود سریال زخم کاری ۲ اینجا کلیک کنید.

https://www.asianews.ir/u/ago
اخبار مرتبط
سریال قهوه ترک قسمت اول با ترافیک نیم بها و رایگان منتشر شد.قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی با بازی حامد بهداد،سارا رسول زاده،امیر جعفری و ... در ژانر اجتماعی برای دانلود قرار گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید