صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱
کد خبر: 14867
گزارشگر: 213
۳۹۸
۰
۰
۱
فرصت ۳ ماهه به کافرمایان

تامین اجتماعی شرایط بخشودگی جرائم بنگاه‌های اقتصادی را اعلام کرد

تامین اجتماعی شرایط بخشودگی جرائم بنگاه‌های اقتصادی را اعلام کرد
بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی درباره بخشودگی جرائم بنگاه‌های کوچک و متوسط در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه به تصویب رسید.

به گزارش آسیانیوز، سازمان تامین اجتماعی در بخشنامه‌ای جدیدی شرایط بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی بنگاه‌های اقتصادی را اعلام کرد.

 بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی درباره بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی بنگاه‌های کوچک و متوسط در تاریخ 31 اردیبهشت ماه به تصویب رسید.

بر اساس آنچه که در این دستورالعمل قید شده است، کارگاه‌ها در صورتی از تسهیلات این بخشنامه برخوردار می‌شوند که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط بدهی نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه خود بر مبنای لیست اسفندماه سال 1401 اقدام کرده و لیست و حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه را در طول دوره مذکور ارسال و پرداخت کنند.

مشمولان این بخشنامه، کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و متوسط هستند. بنگاه‌های اقتصادی دارای تعداد کارکنان کمتر از50 نفر به عنوان کارگاه‌های کوچک و تعداد کارکنان 50 تا100 نفر به عنوان کارگاه‌های متوسط شناخته می‌شوند.

درضمن میزان بخشودگی پلکانی و به تعداد اقساط وابسته است.

کارگاه‌های مشمول به شرطی از تسهیلات این بخشنامه برخوردار می‌شوند که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط بدهی نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه خود بر مبنای لیست اسفندماه سال 1401 اقدام کرده و لیست و حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه را در طول دوره مذکور ارسال و پرداخت کرده باشند.

در ضمن کارفرمایان کارگاه‌های مشمول برای برخورداری از این تسهیلات لازم است از تاریخ اجرای این بخشنامه که یکم خرداد سال جاری تعیین شده و حداکثر به مدت 3 ماه تا 31 مرداد ماه، نسبت به ثبت درخواست خود از طریق سامانه غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی https://eservices.tamin.ir اقدام کنند./

https://www.asianews.ir/u/agq
اخبار مرتبط
حداقل سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور در برنامه هفتم توسعه تعیین و اعلام شد.
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا جهاد دانشگاهی گفت: هم اکنون ۹۰ درصد از هزینه های درمان ناباروری لقاح خارج از رحم (IVF) و تلقیح درون رحمی (IUI) تحت پوشش بیمه است.
برای اینکه علت اجباری بودن بیمه نامه و پوشش‌های آن را بدانید تا انتهای متن همراه ما باشید.
بیمه دانشجویان طرحی است از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی که مهم‌ترین مزیت آن، آغاز بیمه‌پردازی و ایجاد سوابق بیمه از سنین پایین‌تر و تأثیر آن بر سن بازنشستگی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید