صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۷
کد خبر: 14869
گزارشگر: 2
۱۶۷۸
۰
۰
۴
تجربه‏ خریدی ارزان

بازار روس‌ها در وان ترکیه | خریدی ارزان از بازار روس ها

بازار روس‌ها در وان ترکیه | خریدی ارزان از بازار روس ها
میزان طرف‌داران و علاقمندان به بازار روس‌ها در وان ترکیه چندان کمتر از مراکز خرید شیک و پیشرفته ترکیه نیست. این بازار بهترین مکان برای تجربه‏ ی خریدی ارزان است.

درباره بازار روس‌ها در وان ترکیه باید بدانید که میزان طرف‌داران و محبوبیت آن در این شهر چندان کمتر از مراکز خرید شیک و پیشرفته ترکیه نیست. این بازارها عموماً زیرساخت‌های مدرن و پیشرفته مراکز خرید را ندارند و عبارت‌اند از فضاهایی که آسانسور و پله‌برقی و درب‌های اتوماتیک ندارند. حتی در خصوص صرف غذا نیز، رستوران‌ها، فودکورت‌ها و گارسون‌هایی که در سایر رستوران‌ها می‌بینید در این نوع بازارها وجود ندارند. همچنین، محصولاتی که در این بازارها عرضه می‌شوند، برندهای معروفی نیستند و فروشنده‌ها نیز عموماً افرادی معمولی هستند که با لباس‌های یکدست و شکیل تجارت نمی‌کنند و بیشتر به زبان محلی منطقه صحبت می‌کنند.

 

معرفی بازار روس‌ها در وان ترکیه؛ محلی گرم و صمیمی

 

در این مراکز، شما می‌توانید تجربه خوبی را با افراد محلی داشته باشید. بازار روس‌ها یکی از جاهای دیدنی در وان ترکیه است. ارتباط با مردم محلی در این بازارها بسیار صمیمی‌تر و گرم‌تر است و مهم‌ترین مزیت آنها قیمت اقتصادی کالاها است. همچنین، می‌توانید به‌راحتی تولیدات محلی را در این مراکز پیدا کنید؛ بنابراین، در حین گشت‌وگذار در مراکز خرید شیک و معروف، زمانی را نیز برای بازدید از این‌گونه بازارها اختصاص دهید. این بازارها فرصتی عالی برای خرید کالاهای دست‌ساز و ارزان و سوغاتی هستند. احساسی که در این بازار و فضای صمیمی آن احساس می‌کنید، وصف ناشدنی است.

 

بازار روس‌ها؛ بدون کالای روسی!

 

برخلاف آنچه در اینترنت در مورد بازار روس‌ها در وان ترکیه گفته شده است، بسیاری از آنها غلط است. بازار روس‌ها، بر خلاف آنچه که بیشتر وب‌سایت‌ها ادعا می‌کنند، یک بازار برای فروش کالاهای روسی نیست. در واقع، شما حتی در برخی از شهرهای شمالی ایران نیز می‌توانید بازار روس را ببینید. درگذشته، روسیه به‌عنوان مرجع تجارت در این منطقه شناخته می‌شد و در اکثر شهرها بازارهایی به همین نام تشکیل می‌شدند. اما با گذر زمان، روسیه به‌عنوان مرجع فروش کالاها کاهش‌یافته و این بازارها تنها نام و شهرت قبلی خود را حفظ کرده‌اند و در عمل به مکانی برای عرضه مستقیم کالاهای محلی تبدیل شده‌اند، و وان ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تور وان

چرا بازار روس‌ ها؟

 

در بازار روس‌ها، تقریباً هر چیزی را می‌توانید پیدا کنید. از میوه و سبزی‌ها گرفته تا غذاهای محلی و لباس‌های مختلف، زینت‌آلات، بدلیجات، ظروف و کفش، اجناس خرازی و بسیاری اقلام دیگر. البته، اگرچه این بازارها مکانی برای پیداکردن کالاهای برند و مدرن نیستند، اما اگر به دنبال خرید اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید، اینجا یک مقصد خوب برای انتخاب است. در بازار روس‌ها می‌توان به‌راحتی کالاهای موردنیاز خود را با قیمتی مناسب پیدا کرد.

 

اجناس بازار بزرگ روس‌ ها

 

اگر شما به دنبال تجربه خریدی متفاوت و خاص هستید، بازار روس‌ها در وان ترکیه یک مقصد مناسب است. در اینجا می‌توانید به طور مستقیم بافرهنگ و مردمان محلی در ارتباط باشید و از تنوع و ارزانی کالاها لذت ببرید. همچنین، این بازارها فرصتی فوق‌العاده برای کشف و خریدن کالاهای سنتی و سوغاتی از منطقه هستند. برای تجربهٔ یک بازار محلی و ارزان در وان، بازدید از بازار روس‌ها به شما توصیه می‌شود. اینجا مکانی است که جذابیت خاص خود را از طریق تنوع کالاها، قیمت‌های مناسب و ارتباط صمیمی با مردمان محلی ایجاد می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود با تور وان حتماً از این مکان دیدن کنید.

وان ترکیه

نحوه دسترسی به بازار روس ‌ها وان ترکیه

 

برای رسیدن به بازار روس‌ها در وان، نیازی به سوارشدن در تاکسی یا اتوبوس نیست؛ چند دقیقه پیاده‌روی کافی است تا به این بازار برسید. بازار روس‌ها در واقع یک سوله بزرگ است که غرفه بندی شده است و شباهت زیادی به بازارهای محلی در ایران دارد. برای رسیدن به این بازار از میدان بش یول به سمت هتل اورارتو راه می‌روید و سپس به سمت چپ می‌پیچید. بازار روس‌ها یک مکان بسیار معروف است و از اولین شخصی که به شما برسد، می‌توانید راهنمایی بخواهید. در این بازار، می‌توانید از غذاهای محلی و بسیار خوشمزه‌ای که توسط مردم بومی تهیه و عرضه می‌شود، لذت ببرید.

 

بهترین قیمت برای همه نوع جنس

 

می‌توانید بهترین قیمت را برای هر نوع کالا در این بازار پیدا کنید. بازار روس‌ها، مانند فروشگاه‌های دیگر، اتیکت قیمت ثابتی ندارد و می‌توانید با فروشندگان مذاکره کنید تا به قیمت مناسبی دست یابید و بهترین تجربه خرید را داشته باشید. بازارهای هفتگی در وان همچنین بهشتی برای علاقه‌مندان عکاسی از زندگی عمومی مردم است. پس از چند دقیقه گردش در این بازار، حس خواهید کرد که به وان سال‌ها قبل بازگشته‌اید و می‌توانید کمی از زندگی شهری و لوکس خارج از این بازار فاصله بگیرید. اغلب مسافران ایرانی در وان به دنبال خرید و تهیه اقلام شیک و مارک های شناخته شده هستند، اما گشت‌وگذار در این بازار، حتی اگر به خرید نیز منجر نشود، تجربه‌ای بسیار خاص و منحصربه‌فرد برای شما خواهد بود. توصیه می‌کنیم در سفر خود با تور وان با قطار حتماً به این مکان دیدنی سر بزنید.

 

سخن پایانی

 

بازار روس وان ترکیه یک بازار محلی در قلب شهر وان است که می‌توان به آن به‌عنوان یکی از مقاصد خرید ارزان در منطقه اشاره کرد. در این بازار، شما می‌توانید از تجربه استفاده از غذاهای محلی و خوشمزه که توسط مردمان بومی تهیه و عرضه می‌شوند لذت ببرید. همچنین، این بازار مکانی ایدئال برای خرید لباس‌های راحتی، لوازم‌خانگی و لباس‌های روزمره محلی است. همچنین، برای کودکان خود نیز می‌توانید عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های محلی را تهیه کنید. در بازار روس وان، قیمت‌ها مانند فروشگاه‌ها ثابت نیست و شما می‌توانید طی مذاکره با فروشندگان قیمتی مناسب را به دست آورید.

https://www.asianews.ir/u/ags
اخبار مرتبط
لحظه آخر با ارائه انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با امکانات ویژه و پایین ترین قیمت، یکی از معتبرترین مراجع تور میان مردم می‌ باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت لحظه آخر از تورهای آف خورده در مقاصد مختلف اطلاع حاصل کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید