صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۱
کد خبر: 14884
گزارشگر: 213
۱۲۴۹
۰
۰
۱
فاتح رقابت های لیگ برتر آلمان

قهرمانی بایرن مونیخ برای یازدهمین سال متوالی

قهرمانی بایرن مونیخ برای یازدهمین سال متوالی
هفته سی‌وچهارم و پایانی رقابت‌های بوندسلیگا با انجام ۹ دیدار به پایان رسید و بایرن‌مونیخ بار دیگر قهرمان شد.

به گزارش آسیانیوز، بوروسیا دورتموند در هفته پایانی رقابت‌های بوندسلیگا در خانه برابر ماینتس متوقف شد تا بایرن‌مونیخ بار دیگر قهرمان شود.

هفته سی‌وچهارم و پایانی رقابت‌های بوندسلیگا با انجام ۹ دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی بوروسیادورتموند صدرنشین در خانه از ماینتس پذیرایی کرد. دورتموند برای قهرمانی در بوندسلیگا به پیروزی در این بازی نیاز داشت اما باز هم فرصت‌سوزی کرد.

ترزیچ، سرمربی دورتموند، جود بلینگام را در ترکیب تیم قرار نداد و در همان ابتدای بازی دو گل از حریف دریافت کرد. در نهایت هم دورتموند در این بازی خانگی با تساوی دو بر دو متوقف شد تا بهترین فرصت برای قهرمانی را از دست دهد.

در دیگر بازی حساس، بایرن‌مونیخ در خانه کلن با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت. بایرن با این پیروزی و توقف دورتموند برای یازدهمین سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شد تا توماس توخل با خوش‌شانسی نخستین جام خود را با بایرن به دست آورد. برای بایرن‌ در این بازی کومان و موسیالا گلزنی کردند.

به این ترتیب بایرن‌مونیخ و دورتموند ۷۱ امتیازی شدند و بایرن به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شد. تیم‌های لایپزیگ و یونیون‌برلین هم به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

بایرلورکوزن در حضور کامل سردار آزمون با سه گل برابر بوخوم شکست خورد.

نتایج دیگر بازی‌ها

لایپزیگ ۴ - شالکه ۲

یونیون برلین ۱ - وردربرمن صفر

مونشن گلادباخ ۲ - آوگسبورگ صفر

اشتوتگارت ۱ - هوفنهایم ۱

ولفسبورگ ۱ - هرتابرلین ۲

اینتراخت ۲ - فرایبورگ ۱

منبع:ایسنا

https://www.asianews.ir/u/ah6
اخبار مرتبط
پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا حضور داشت و این تیم دوره ای رویایی را تجربه کرد.
لینگ هالند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی روز سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست تاثیری داشته باشد.
در حالی که ژاوی هفته گذشته از اظهار نظر در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسا خودداری کرد، برخی خبرها حاکی است که به احتمال قوی لیونل مسی در سال 2023 به خانه برخواهد گشت.
در یک برنامه تلویزیونی پرتغالی و در چندین رسانه دیگر، گفته شد که کریستیانو از رفتار جورجینا "خسته" شده است که آنها آن را "دور از واقعیت"، "اجباری" و "بیهوده" توصیف می کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید