صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
کد خبر: 14941
گزارشگر: 213
۱۷۸۴
۰
۰
۱
رودر رویی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی

حاشیه جنجالی دربی مهم امروز؛ با تشویق مشترک وریا غفوری!

حاشیه جنجالی دربی مهم امروز؛ با تشویق مشترک وریا غفوری!
رودررویی تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی آغاز می شود؛ این بازی با حاشیه جذاب همراه است.

 به گزارش آسیانیوز،دربی استقلال و پرسپولیس امروز با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود فینال جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود.

این بازی توسط ۱۲ دوربین HD پوشش داده می‌شود و با گزارش پیمان یوسفی، به صورت مستقیم و با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به نوشته تجارت نیوز، دو تیم برای سومین بار در فینال یک رقابت رو در روی هم قرار می گیرند، در دو مرتبه گذشته سهم هر تیم یک پیروزی بوده است.

استقلال تا به حال 7 و پرسپولیس 6 بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورده اند.

در 5 مصاف گذشته دو تیم در رقابت های جام حذفی 3 برد سهم استقلال و 2 پیروزی سهم پرسپولیس بوده است.

وریا غفوری خداحافظی می کند
وریا غفوری با انتشار یک استوری اعلام کرد که با حضور در دربی پایتخت، از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

هواداران سرخابی قصد دارند در دیدار امروز به مناسبت خداحافظی وریا غفوری از فوتبال، او را در دقیقه ۲۱ به صورت مشترک تشویق کنند.

این در حالی است که این بازیکن مردمی روز گذشته با انتشار یک استوری از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است که متن آن در ادامه آمده است:

«سلام به مردم عزیز
بنا نداشتم در شرایط کنونی به استادیوم فوتبال بروم اما تصمیم گرفتم از فرصت ناب بازی بزرگ دربی برای وداع با فوتبال و هواداران عزیز تیم محبوبم استقلال استفاده کنم و فردا به استادیوم بروم.

بنده خوشبختم که در حضور هواداران عاشق فوتبال (استقلالی های عزیز و هواداران محترم تیم رقیب، پرسپولیس) که تمام سرمایه این ورزش هستند و به فوتبال و فوتبالیست اعتبار بخشیده اند حضور یابم و از دنیای حرفهای فوتبال به عنوان بازیکن حرفه ای خداحافظی کنم.»

پنالتی زن قهار پرسپولیسی 
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس که در فصل جاری نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد، به دلیل مصدومیت دربی شماره ۱۰۱ را از دست داد. البته گل‌محمدی اعلام کرد وضعیت او در ساعات پیش از دربی دقیق‌تر مشخص خواهد شد.

شکی نیست یحیی گل محمدی قصد نداشت از این مهاجم گل‌نزن برزیلی در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با استقلال استفاده کند اما در صورتی که سرنوشت دربی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد یکی از گزینه‌ها لئاندرو پریرا بود.

مهاجم برزیلی مثل اغلب خارجی‌های شاغل در فوتبال ایران، پنالتی‌زن قهاری است اما حالا با آسیب دیدگی لئاندرو پریرا، یکی از پنالتی‌زنان احتمالی پرسپولیس در دیدار با استقلال سوخت!


https://www.asianews.ir/u/aip
اخبار مرتبط
تیم‌های فوتبال پرسپولیس استقلال در داربی ۱۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار به سود پرسپولیس به اتمام رسید.
در حالی که استراماچونی ایتالیایی، سر مربی پیشین استقلال به پول خود خواهد رسید، ولی پرونده مالی جنجالی او با باشگاه آبی پوشان سبب شد استقلال از بازی های مهم لیگ آسیا محروم بماند.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در قالب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید