صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
کد خبر: 14944
گزارشگر: 213
۲۲۱۴
۰
۰
۱
با کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی

حمیده اسماعیل‌نژاد رکورد دو صد متر زنان را شکست

حمیده اسماعیل‌نژاد رکورد دو صد متر زنان را شکست
حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده ایرانی در جریان مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در ترکیه، «شکستن رکورد ملی دو صد متر زنان ایران» به مدال طلای این مسابقات دست پیدا یافت.
به گزارش آسیانیوز، حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده ایرانی موفق شد در جریان مسابقات بین‌المللی دوومیدانی که در ارزروم کشور ترکیه برگزار شد، با «شکستن رکورد ملی دو صد متر زنان ایران» به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.


بر این اساس، حمیده اسماعیل‌نژاد با ثبت زمان «۱۱/۳۴ ثانیه» ضمن «شکستن رکورد ملی» موفق شد در «جایگاه نخست» رقابت «ماده ۱۰۰ متر» این مسابقات قرار گیرد و عنوان «قهرمانی» را از آن خود کند.

به نوشته ایسنا، پیش از این، رکورد «دو صد متر ایران» در اختیار فرزانه فصیحی یا سنجه «۱۱/۴۴ ثانیه» قرار داشت.

در این حال، «رکورد ملی» جدید حمیده اسماعیل‌نژاد پس از تایید منفی بودن «تست دوپینگ» و صدور مجوز از سوی «کمیته پزشکی» به طور رسمی ثبت خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/air
اخبار مرتبط
در این مقاله تصمیم گرفتیم نگاهی به اهمیت استفاده از چمن مصنوعی ورزشی انداخته و در مورد مزایا آن، اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.
فعال بودن و داشتن یک اندام متناسب بسیار حس خوبی دارد، اما گاهی اوقات ترجیح می‌دهیم که روی تخت دراز بکشیم، تلویزیون تماشا کنیم و پیتزا بخوریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید