صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۲
کد خبر: 1572
گزارشگر: 2
۱۹۶۵
۱
۰
۱
پرزیدنت دانلد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده:

مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند که آزاد باشند

مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند که آزاد باشند
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده شامگاه پنجشنبه ۱۴ فروردین در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت، مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند که آزاد باشند.

ترامپ در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره شرایط لغو تحریم‌های ایران در حالی که با بحران شیوع ویروس کرونا، روبرو است گفت، مقام‌های ایران درخواستی نکرده‌اند و کافی است برای گفت‌وگو تماس بگیرند.
پرزیدنت ترامپ همچنین گفت: من فکر می‌کنم مردم ایران عاشق آمریکا هستند. فکر می‌کنم آنها عاشق این هستند که آزاد باشند. دوست دارند برخی از چیزهایی که ما داریم را آنها هم داشته باشند. من ایران را به یاد دارم. خیلی سال پیش، دوستان من همیشه آنجا بودند. در حوزه املاک فعالیت می‌کردند ... خیلی موفق بودند، اما یک روز همه چیز تمام شد. من فکر می‌کنم مردم ایران عاشق آمریکا هستند، آنها عاشق آنچه ما از آن طرفداری می‌کنیم هستند.
رئیس جمهوری ایالات متحده تاکید کرد: ما به دنبال تغییر حکومت [در ایران] نیستیم. این کشور بارها این تجربه را داشته است و این راه به جایی نمی‌برد.
این خبرنگار دوباره پرسید، سازمان ملل متحد می گوید، ایران به کمک نیاز دارد. دونالد ترامپ در پاسخ گفت، این برعهده سازمان ملل است. اما من درباره خودمان حرف می‌زنم. اگر آنها کمک بخواهند. آنها الان با یکی از بدترین موردهای (شیوع کرونا) مواجه‌اند. حتی شاید بدترین وضعیت در جهان. اگر آنها بخواهند ما به آنها کمک خواهیم کرد.
ترامپ در نشست خبری اخیر خود نیز گفته بود که ما باید با آنها مذاکره کنیم. من فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی سریع با ایران بر سر یک توافق کار کنیم. تنها کاری که آنها باید بکنند این است که تماس بگیرند.
وی تاکید کرد: ما خواستار دشمنی نیستیم، اما آنها با ما دشمنی می‌کنند و از این بابت پشیمان خواهند شد، طوری که قبلا هرگز نشده‌اند. تنها کاری که باید بکنند این است که تماس بگیرند، یا از کسی بخواهند که تماس بگیرد.

https://www.asianews.ir/u/1le
اخبار مرتبط
وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواستار فعال شدن معافیت‌های بشردوستانه به منظور تعلیق تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، ونزوئلا و کوبا به منظور توانمندسازی این کشورها برای مقابله با ویروس کرونا شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
0

به نظرتون این ایده آله...


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید