صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۳
کد خبر: 1694
گزارشگر: 99
۱۰۰۶
۰
۰
۱
جبران کسری بودجه

روحانی باز هم از بورس حمایت کرد

روحانی باز هم از بورس حمایت کرد
برای در روزهای گذشته روحانی به شدت به دنبال جذب منابع از بورس برای جبران کسری بودجه می باشد رئیس جمهور با لزوم اتکا به صادرات غیرنفتی گفت:در روزهای آینده شاهد فروش ETF ها در بورس خواهیم بود و بازهم خبرهای خوبی در بازار سرمایه برای مردم داریم.

حسن روحانی برای سومین بار طی روزهای اخیر باز هم از بورس و بازار سرمایه حمایت کرد تا در بین روسای جمهور ایران ، بدعت گذار شده و رکوردشکن شود.
وی در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نفت برخی بیشتر و کمتر ضرر کردند، گفت: هر کشوری بیشتر متکی بود بیشتر ضرر کرد اما چون اتکا این کشور به نفت خواسته یا ناخواسته کمتر شده حتما خسارت ها کمتر خواهد بود . اتکا باید به صادرات غیرنفتی باشد.
وی ادامه داد: در زمینه واگذاری ها در بورس قدم های خوبی برداشته شده و در روزهای آینده شاهد فروش ETF ها از سوی وزارت اقتصاد خواهیم بود . هر فرد می تواند 2 میلیون تومان سهام خریداری کند.
روحانی وعده داد: بازهم خبرهای خوبی در بورس برای مردم داریم . این یکی از راه های حرکت اقتصادی است. یکی از راه ها بانک ها و بازار سرمایه است .

https://www.asianews.ir/u/1sz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید