صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۹
کد خبر: 1753
گزارشگر: 99
۲۳۲۱
۰
۰
۱
شرکت لکسوس

لکسوس آرسی اف ( Lexus RC F Track )

لکسوس آرسی اف ( Lexus RC F Track )
شرکت لکسوس با خودروی سطح باالی IC500 مفهوم خودروهای کوپه اسپورت را محقق کرده است ، اما با در نظر گرفتن سطح اقفصادی خود ، مدل پایینتر یعنی F RC lexus 2020 مناسبتر خواهد بود.

البته ا گر شما مدل Track را انتخاب کنید دقیقا متوجه این مطلب خواهید شد. Track F RC یک پیشنهاد همه جانبه میباشد که در هر یک از این خودروهای لوکس یکی از آخرین V8 های طبیعی وجود دارد.موتور این خودرو ۸ سیلندری بوده و حجم آن ۰.۵ لیتر میباشد. و با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۳۹۵ پوندفوتی و با استفاده از سیستم کنترل النچ یکپارچه، این کوپه لوکس را تنها در ۲.۴ ثانیه، ۶۰ مایل در ساعت پیش می برد.درون خودرو، شما میتوانید از صندلی های چرمی قرمز که از چرم آلکانترا میباشد لذت ببرید. تمام سطوح لمسی شما نیز در آلکانتارا طراحی شده اند ، و همچنین درها و داشبورد نیز از فیبر کربن خشک با رنگ قرمز خاص ساخته و پرداخته شده اند. Track F RC خودرویی است که شما در واقع می توانید برای یک روز راهپیمایی یا یک گردش عصرانه بیرون شهر با اطمینان نسبی ازآن استفاده کنید.

https://www.asianews.ir/u/1bj
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید