صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۲۸
کد خبر: 1793
گزارشگر: 99
۱۲۷۲
۰
۰
۲
مدیرعامل پدیده شاندیز؛

پدیده شاندیز بورسی می‌شود

پدیده شاندیز بورسی می‌شود
مدیرعامل پدیده شاندیز از عرضه ۵۲۱ میلیون و ۵۴۴هزار سهم شرکت پدیده در فرابورس از شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: نماد پدیده با عنوان «گشان» از روز ۲۰ اردیبهشت ماه در بازار نارنجی فرابورس گشایش می‌یابد.

نیما ملایی مدیرعامل پدیده شاندیز، با اشاره به گشایش نماد پدیده با عنوان «گشان» از روز ۲۰اردیبهشت ماه در بازار نارنجی فرابورس، توضیح داد: چون عرضه سهام پدیده به طور بازگشایی در فرابورس انجام می‌شود نمی‌توان قیمت اولیه و مبنایی برای آن قرار داد. قیمت این سهام از طریق عرضه و تقاضا روز شنبه مشخص می‌شود، به این صورت که خریداران و فروشندگان ابتدا قیمت مورد نظر خود را سفارش می‌دهند و سپس در یک قیمت تعادلی که سامانه بازار سرمایه مشخص خواهد کرد، نماد(( گشان)) بازگشایی و معاملات انجام خواهد شد اما از روزهای بعد قیمت در سطح خاصی نوسان خواهد داشت و نمی‌تواند از کف و سقف خاصی عبور کند.
وی با بیان این که در این مرحله فقط سهام ابنیه پدیده در فرابورس عرضه خواهد شد و برای سهام توسعه نیاز به تشکیل مجمع و موافقت سهامداران است، ادامه داد: طبق قواعد بازار سرمایه، مجموعه پدیده موظف به شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق است، لذا در سامانه «کدال» همه اطلاعات و صورتجلسات این مجموعه قرار داده و همه الزامات مطابق قانون تجارت رعایت شده است.ملایی با بیان این که پس از طی چند مرحله سهام پدیده از فرابورس در بورس عرضه خواهد شد افزود: سهامدارانی که تاکنون در سامانه «سجام» ثبت نام نکرده اند باید هر چه سریع تر در این سامانه ثبت نام و برای احراز هویت به یکی از مراکز در سطح کشور مراجعه کنند و با دریافت کدبورسی برای فعالیت در بازار سرمایه اقدام کنند.

پدیده ی شاندیز

https://www.asianews.ir/u/19e
اخبار مرتبط
ایــن روزهــا صف هــای طویــل مــردم جهــت دریافــت کدهــای جدیــد معاملاتــی و ورود بــه بــازار بــورس نشــان از هجــوم نقدینگــی به ســمت بــازار ســرمایه را دارد بــا ایــن تفــاوت کــه داســتان بــورس بــا داســتان ســایر بازارهــای مالــی ماننــد طـلـا و ارز و مســکن کامـلـا متفــاوت اســت.
شهرام جزایری : چنانچه به هر دلیلی یک بار دیگر اقبال مردم به بورس فراهم شود ومنابع مالی سرگردان مجدداْ به شرکتهای زیان‌ده دولتی و یا وابسته سرازیر گردد، فاتحه اقتصاد بیمار برای یک مرگ فراگیر و همیشگی خوانده شده است!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید