صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۸
کد خبر: 1796
گزارشگر: 99
۶۱۵
۰
۰
۱
رییس سازمان خصوصی سازی؛

سرخابی ها مردادماه وارد بورس می شوند

سرخابی ها مردادماه وارد بورس می شوند
رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه واگذاری مجدد سهام عدالت برای مشمولان جدید ظرفیت قانونی ندارد، گفت: امیدواریم در پایان مرداد ماه، سرخابی ها وارد بازار بورس شده و پذیرش آنها انجام گیرد.

علیرضا صالح پس از نشست کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار بورس و واگذاری بنگاه های اقتصادی، در جمع خبرنگاران گفت: هرچه عرضه سهام بنگاه های دولتی در بازار سرمایه افزایش یابد، بازار عمیق تر شده و تنوع سهام بیشتر می شود بنابراین نگرانی مردم و خریداران نسبت به حبابی شدن رشد بورس کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه دولت درصدد افزایش عرضه اولیه سهام بنگاه های دولتی است، افزود: از آنجایی که پذیره نویسی صندوق های سرمایه گذاری واسطه گری مالی از امروز آغاز شده، تنوع بخشی و عمق بخشی به بازار سرمایه محقق می شود.
بورس در بلندمدت مطمئن ترین بازار برای سرمایه گذاری است
صالح با بیان اینکه سرمایه گذاری در بورس با ریسک همراه است و نمی توان ادعا کرد که این بازار هر روز ۵ درصد سود داشته باشد، اظهار داشت: مردم باید به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت به بورس بنگرند، مطمئنا بورس در بلندمدت مطمئن ترین بازار برای سرمایه گذاری است.
رییس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری سهام عدالت به مردمی که در سال ۸۵ جا ماندند، گفت: در حال حاضر تنها اقدامات مربوط به آزادسازی سهام عدالت مشمولانی که در سال ۸۵ با موافقت مقام معظم رهبری در زمره دارندگان این سهام قرار گرفتند، در حال انجام است، واگذاری مجدد سهام عدالت برای مشمولان جدید ظرفیت قانونی ندارد.
وی همچنین درباره خصوصی سازی سرخابی ها توضیح داد: جلسات بسیاری با وزیر ورزش برگزار شده است، امیدواریم بتوانیم در پایان مرداد ماه، سرخابی ها با دارایی های جدید وارد بازار بورس شده و پذیرش آنها انجام گیرد. کشف قیمت آنها در تابستان صورت خواهد گرفت.

https://www.asianews.ir/u/1lc
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید