صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۶
کد خبر: 1809
گزارشگر: 99
۴۹۲
۰
۰
۱
حمیدرضا عبدالله پور؛

اختلال امروز ربطی به OMS ها نداشت!

اختلال امروز ربطی به OMS ها نداشت!
مدیر عامل شرکت رایان همافزا :شرکت بطور دائم در حال افزایش ظرفیت ها، چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ سخت افزاری، بوده است.

اختلاس سیستم معاملات اتفاق جدیدی در بازار سرمایه نیست و هر از چند گاهی، مشکلی بروز می کند و بر حسب تصادف، اختلال سیستم با منفی شدن بازار گره خورده و هر وقت سیستم معاملاتی هنگ می کند، بازار هم بهم می ریزد!
اختلال در سیستم معاملات می تواند علل مختلفی داشته باشد و ناشی از اختلال در سیستم شرکت مدیریت فناوری بورس و یا اختلال در سیستم شرکت های OMS باشد.
حمیدرضا عبدالله پور مدیر عامل شرکت رایان هم افزا (یکی از شرکت های OMS بازار) در خصوص اختلال امروز سیستم معاملاتی بیان کرد: اختلالی که امروز در سیستم معاملاتی مشاهده شد، ارتباطی با شرکت های OMS نداشت و ناشی از اختلال در سیستم شرکت مدیریت فناوری بورس بود.
وی افزود: شرکت بطور دائم در حال افزایش ظرفیت ها، چه به لحاظ نرم افزاری و چه به لحاظ سخت افزاری، بوده است. در یک سال اخیر هم تعداد کاربران هم حجم معاملات رشد چشمگیری داشته و چند برابر شده و اگر شرکت های OMS از جمله شرکت رایان هم افزا، بر ارتقای سیستم ها و افزایش ظرفیت ها تمرکز نداشتند، امروز قطعا از توان تامین نیاز بازار سرمایه را نداشتیم.

https://www.asianews.ir/u/1oi
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید