صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۲۰
کد خبر: 1810
گزارشگر: 99
۴۱۵
۰
۰
۱
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران؛

اخلالی در هسته وجود ندارد

اخلالی در هسته وجود ندارد
مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران خبر داد: کندی آغاز معاملات امروز بورس به دلیل سنگینی سفارشات خرید بود و تا ۱۰ دقیقه بعد از شروع معاملات رفع شد.

مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران در گفت و گو با پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) اظهار کرد: تا ساعت ۱۱ صبح بیش از یک میلیون و ۴۴ هزار معامله در بورس تهران انجام شده و هیچ اخلالی در این زمینه وجود ندارد، البته معاملات امروز در بورس تهران به دلیل سنگینی سفارشات با کندی شروع شد.
وی توضیح داد: ابتدای صبح و در بازگشایی نمادها چون تعداد سفارشات خرید نمادهای بورسی بسیار زیاد بود، زمان بازگشایی که معمولا حدود ۳ دقیقه طول میکشد، حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامید و بعد از این زمان شرایط عادی شد و معاملات تا این لحظه در حال انجام است.
وی در ادامه گفت: فقط ۳ نماد سنگین (خگستر، فولاد، تجارت) وجود داشت که توسط ناظر بسته شد. این نمادها به دلیل صف های سنگین و نبود فروشنده در طرف مقابلشان، امکان معامله نداشتند، البته این نمادها یکی یکی در حال باز شدن هستند.

https://www.asianews.ir/u/1gX
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید