صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۸
کد خبر: 1816
گزارشگر: 99
۴۰۳
۰
۰
۱
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی

خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی است

خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی است
بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است.سازمان خصوصی سازی، در اطلاعیه شماره (1) اعلام کرد: خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است.

در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با درخواست ریاست محترم جمهوری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی با همکاری و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه، اقدام به فراهم نمودن تمهیدات و اقدامات عملی لازم برای تحقق این امر نموده است تا با توجه به موارد سه گانه مورد تاکید معظم له شرایط بهرمندی هرچه سریعتر مردم از منافع و مدیریت سهام مذکور فراهم شود.
در همین ارتباط احتمال می رود برخی از افراد در اقصی نقاط کشور اقدام به خرید وکالتی سهام عدالت مشمولان نمایند که ضرورت دارد، موارد زیر رعایت شود:
1. سهام تخصیص یافته به مشمولان بر اساس موازین قانونی بازارسرمایه صرفا در بازار بورس مورد معامله قرار خواهد گرفت.
2. در مرحله تکمیلی فرایند آزاد سازی ، سهام مربوط به نام سهامداران به ثبت خواهد رسید و هیچ گونه وکالت و انتقال به غیر تا ثبت نهایی سهام به نام این افراد از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعتبار نخواهد داشت .
3. برگه های سهام عدالت قبلی مربوط به عضویت فاقد هرگونه ارزش و اعتبارمی باشد و در صورت مفقودی برگه عضویت هیچ لزومی به در اختیار داشتن برگه عضویت سهام عدالت نیست .
در حال حاضر سهامداران سهام عدالت صرفاً از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از وضعیت عضویت و سهامداری خود مطلع شوند.

https://www.asianews.ir/u/1wR
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید