صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۱
کد خبر: 1981
گزارشگر: 2
۱۵۸۴
۰
۰
۲
سفرنامه استعدادهای درک نشده

از بیگ بنگ تا دوزخ

از بیگ بنگ تا دوزخ
جلد دوم یادداشت‌های یک استعداد درک نشده با عنوان: «از بیگ بنگ تا دوزخ» از علی زراندوز توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر شد.

برای از یاد بردن مشکلات و قیمتها بهتر است از اعصاب خرد کردن بیهوده بپرهیزید و با صدای بلند بخندید. کتاب امروز، کمکی به این خنده ضروری و لازم است.
«یادداشت های یک استعداد درک نشده» از علی زراندوز ستون معروفی بود که او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ در ماهنامه گل آقا می نوشت ، ستونی که بیشتر در قالب گفتگو بین شخصیت های مشهور و برجسته ادبی ، هنری و علمی می گذشت که در یک بخش از بیمارستان روانی گرد آمده بودند. این یادداشت ها بعدها در قالب کتاب از سوی انتشارات گل آقا به چاپ سپرده شد و حالا جلد دوم این مجموعه طنز در قالب کتاب «از بینگ بنگ تا دوزخ» منتشر شده است.
زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد در مقدمه ای که برای این کتاب نوشته، آورده است: « برخلاف ظاهر غیرجدی داستان، زراندوز با نگاهی عمیق به طیف های مختلف اجتماعی به آسیب شناسی هنجارها و رفتارهای موجود جامعه پرداخته است. بی شک آثاری از این دست هم در زمانه ما و هم در آینده به کار پژوهشگران تاریخ اجتماعی خواهد آمد. زراندوز که خود سالها در نشریات گل آقا عهده دار تعلیم و ارتباط با نوقلمان عرصه طنز بوده است، در این کتاب نیز کوشیده علاوه بر ارائه اثری خوش ساخت و طنزآمیز، شیوه های طنزآفرینی و ایجاد موقعیت های کمیک را به علاقه مندان بیاموزد.»
جلد دوم یادداشتهای یک استعداد درک نشده با عنوان: «از بیگ بنگ تا دوزخ» از علی زراندوز در ۱۶۴ صفحه به قیمت ۲۸ هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.علی زراندوز برای خوانندگان طنز، نویسنده ای نام آشناست که سالها در نشریات مختلف طنز از جمله مجلات «گل آقا» و «گل آقا بچه ها» طنز نوشته است.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/1ai
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید