صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۹
کد خبر: 2022
گزارشگر: 94
۱۲۵۱
۰
۰
۳
فعال اقتصادی و تولید کننده درب های اتوماتیک شیشه ای

از اهمیت درب اتوماتیک در دوران کرونایی؛ تا مشکلات تولید!

از اهمیت درب اتوماتیک در دوران کرونایی؛ تا مشکلات تولید!
اهمیت تولید درب های اتوماتیک شیشه ای از جهات مختلف و به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا، سبب شد تا با یکی از تولیدکنندگان فعال این صنف، درباره وضعیت تولید این گونه درب ها و مزایای آن در تردد مطلوب در فروشگاهها و بنگاههای پر رفت و آمد، گفت و‌گویی داشته باشیم.
ناظریان با اشاره به استفاده از مکانیزم های خاص در تولید درب های اتوماتیک گفت: در خصوص سوپرمارکت ها یا بنگاهها و فروشگاههای خاصی که در زمینه تامین مایحتاج روزانه فعالیت دارند، بسیاری از مردم  به دلیل سیو و ذخیره انرژی و هم بهداشت فردی و محیطی و هم تردد مطلوب، از درب اتوماتیک شیشه ای  بسیار استقبال و استفاده می کنند
 
 
اهمیت تولید درب های اتوماتیک شیشه ای از جهات مختلف و به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا، سبب شد تا با یکی از تولیدکنندگان فعال این صنف، درباره وضعیت تولید این گونه درب ها و مزایای آن در تردد مطلوب در فروشگاهها و بنگاههای پر رفت و آمد، گفت و‌گویی داشته باشیم.
این گفت و‌ گو را در ادامه بخوانید :
 
 
 
**در حال حاضر تولید شما در عرصه درب های اتوماتیک با چه موانع یا احیانا موضوعاتی مواجه است؛ خصوصا این روزها ‌و در ایام کرونایی ؟
 
درب های اتوماتیک شیشه ای خصوصا در روزهای کرونایی بسیار کارآمد و مورد نیاز است. البته تولید درب اتوماتیک باید به دیده صنعت نگریسته شود و علی رغم آنکه آن را در حوزه مارکتینگ می بینیم؛ شوربختانه دارای اتحادیه ای هم نیست و حتی فعالان این حوزه هم اتحاد چندانی هنوز با هم ندارند، ولی همچنان حدود ۲۰ سالی است که در عرصه ساختمان ها، بیمارستان ها ، فرودگاهها یا بانک ها و همه عرصه ها دارد استفاده می شود و انواع و اقسام استانداردها را هم دارند.دیگر همکاران عزیزم هم در همین حوزه فعالیت دارند، ولی نکته دیگر که باز هم جزو شوربختی های این مارکتینگ است، آن است که استانداردهای جهانی بر حسب برندهای خاص تعریف شده، ولی استاندارد کشوری هنوز تعریف نشده است و بر این مبنا ما سعی کردیم یکی از مواردی را که در این شرایط؛ مانند اوضاع کرونایی، که جزو استانداردهایی است که درب اتوماتیک برای تردد مطلوب تر می تواند فراهم کند. این مساله  هم سبب آرامش و بهداشت فردی و محیطی است و هم وضعیت عدم تماس را برای مردم بوجود می آورد و می تواند کار بسزایی در این زمینه باشد. در هر حال این نکته ای است که ما را بر آن داشته تا نگرشی داشته باشیم بر حوزه خاصی از مشتریانمان که در اقصی نقاط مارکتینگ هایی که می توان از آن ها استفاده کرد و همین طور دیگر همکارانمان که می توانند در این حوزه فعالیت کنند. من به همه عزیزان هموطن که امروزه از درب های اتوماتیک استفاده می کنند توصیه می کنم؛ همکاران ما در این بازار ‌و تکنسین های خاص این بازار نیز در خدمت علاقمندان خواهند بود که بهترین و تخصصی ترین مشاوره ها را با اطلاعات بهینه جهت استفاده عزیزان عرضه کنند.
 
 
 
 
 تولید درب اتوماتیک باید به دیده صنعت نگریسته شود و علی رغم آنکه آن را در حوزه مارکتینگ می بینیم؛ شوربختانه دارای اتحادیه ای هم نیست، ولی همچنان حدود ۲۰ سالی است که در عرصه ساختمان ها، بیمارستان ها ، فرودگاهها یا بانک ها و همه عرصه ها دارد استفاده می شود و انواع و اقسام استانداردها را هم دارند.دیگر همکاران عزیزم هم در همین حوزه فعالیت دارند، ولی نکته دیگر که باز هم جزو شوربختی های این مارکتینگ است، آن است که استانداردهای جهانی بر حسب برندهای خاص تعریف شده، ولی استاندارد کشوری هنوز تعریف نشده است
 
 
**آیا این موضوع یعنی نصب درهای شیشه ای اتوماتیک برای سوپرمارکت ها و دیگر فروشگاهها بسیار هزینه بر نیست یا امکان استفاده وجود دارد؟
 
 
برغم هزینه های متفاوتی که درباره این درب ها؛ بخصوص درب های اتوماتیک شیشه ای هست، از انواع مکانیزم های خاص در حوزه های خاص می شود استفاده کرد. در خصوص سوپرمارکت ها یا بنگاهها و فروشگاههای خاصی که در زمینه تامین مایحتاج روزانه مردم فعالیت دارند، بسیاری هم به دلیل سیو و ذخیره انرژی و هم بهداشت فردی و محیطی و هم تردد مطلوب ، نه تنها بسیار استقبال و استفاده می کنند؛ بلکه با صرف هزینه اندک و در مقابل، به دست آوردن کیفیت مطلوب به این کار مبادرت می ورزند.
 
**آیا در زمینه صادرات به کشورهای همسایه هم اقداماتی داشتید یا قرار است این کار انجام شود؟
 
 
بله، قبلا در حوزه عراق، افغانستان و گرجستان  اقداماتی شده است. در حال حاضر نیز با توجه به اینکه می توانیم بازار خوبی را در عمان یا سوریه داشته باشیم؛ چون کشور عزیزمان سرمایه گذاشته برای جوانان عزیزی که آنجا برای حفظ جان مردم جان فشانی کرده اند، پس احساس دِین و وظیفه ای داریم که رونق بدهیم به این فعالیت با جدیت و در این خصوص با پیمانکاران خاص در ارتباط هستیم و قراردادهای خوبی را هم پیش رو داریم./
 
https://www.asianews.ir/u/18V
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید