صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۵
کد خبر: 2071
گزارشگر: 213
۲۴۹۸
۰
۰
۱
خبر عضو هیات رییسه اتحادیه طلا از گشایش یک مرکز تخصصی در تهران

راه اندازی مرکز آنلاین و تخصصی طلا و جواهر در قلب پایتخت

راه اندازی مرکز آنلاین و تخصصی طلا و جواهر در قلب پایتخت
نوسانات قیمت طلا و بازار سکه و جواهر در ایام اخیر سبب شد تا با دکتر هومن زنگنه، عضو هیات رییسه اتحادیه انجمن طلا و جواهر کشور گفت و گویی کوتاه در روزنامه آسیا داشته باشیم. زنگنه با توضیحاتی اختصاصی درباره وضعیت کسب و کار طلا و جواهر، از خبرهای خوبی درباره این صنف در چند ماه آینده صحبت کرد که در ادامه می خوانیم:

عضو هیات رییسه اتحادیه انجمن طلا و جواهر کشور، در ابتدا از گشایش مرکز تجاری خبر داد که برطرف کننده عمده نیازهای صنف طلا و جواهر است و دراین باره گفت: برای نخستین بار در ایران مرکز تجاری در حال بازگشایی است که می تواند نیازهای بازار طلا، جواهر، ساعت ، سکه ، نقره و هر گونه مشکلاتی که این صنف دارد؛ از تولید به مصرف و بدون واسطه و هیچ گونه سود اضافه را حل کند. از همه مهم تر این مرکز استاندارد و کارشناسی شده؛ هم برای عزیزانی که مشتری خانگی هستند و چه فروشندگان عمده، آماده ارایه خدمات است.

زنگنه در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز آنلاین در این باره توضیح داد: مرکز آنلاینی هم در حال تاسیس داریم که تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد و به طور قطع در یکی دو ماه مشکل خرید اغلب عموم؛ چه مغازه دارها، چه تولید کنندگان، چه کارخانه داران از صفر تا صد حل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه اتحادیه انجمن طلا و جواهر کشور در ادامه اضافه کرد: در این مجموعه، هموطنانی که کار سنگ دارند، سنگ معادن ایران به صورت راف، تراش خورده و چه نیمه تراش در اختیارشان قرار می گیرد و کارگاه ها هم می توانند تمام تجهیزات کارگاهی و تجهیزات و محصولات و دستگاههای تکنولوژیکی روز دنیا را تهیه کنند.
زنگنه با بیان دیگر ظرفیت های این مرکز اضافه کرد: این بخش تجاری دارای پتانسیل های بسیار بالایی است و بیش از ۴۰۰ واحد تجاری و ۱۵۰ واحد اداری و تولیدی و کارگاه مستقر در قلب تهران؛ در پاساژ «الماس» کریمخان در معرض مراجعه عموم هموطنان قرار خواهد گرفت./


پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/1BP
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید