صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۱
کد خبر: 2082
گزارشگر: 213
۲۲۴۰
۰
۰
۱
تازه ترین عرضه اولیه ها

آغاز عرضه نماد "شاروم" در فرابورس و "امین" از امروز

آغاز عرضه نماد "شاروم" در فرابورس و "امین" از امروز
عرضه نماد "شاروم" در فرابورس و نماد "امین" از امروز تا فردا آغاز شده است.

به گزارش آسیانیوز به نقل از ایسنا، سهام شرکت پتروشیمی ارومیه(سهامی عام)، در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس پذیرش شد و بر این اساس این شرکت امروز ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۰ سهم بوده و ثبت سفارس نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز خواهد بود. دامنه قیمت در ثبت سفارش نیز از مبلغ ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومان است.

همچنین فردا، تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "تامین سرمایه امین" به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی" گروه " فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی"و طبقه"فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " امین " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم و کف و سقف قیمت نیز به ترتیب ۹۸۰ تا ۱۰۴۰ تومان است./ 

 

https://www.asianews.ir/u/1C6
اخبار مرتبط
عرضه اولیه شستا در حالی روز چهارشنبه ۲۷ فروردین انجام شد که هم از نظر تعداد مشارکت‌کننده و هم از نظر ارزش عرضه، رکوردی تاریخی در بورس به ثبت رسید..
پس از عرضه اولیه شستا، این بار نیز مجموعه بزرگی دیگر از سوی دولت قرار است در بورس عرضه شود. رئیس سازمان خصوصی‌سازی از پذیرش ایمیدرو در بورس تا اواسط اردیبهشت ماه خبر داده است. آیا ایمیدرو هم به میزان شستا می‌تواند شش هزار میلیارد تومان جذب کند؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید