صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
کد خبر: 2088
گزارشگر: 213
۹۲۵
۰
۰
۱
مطالبه برانکو هنوز وصول نشده است

احتمال حکم سنگین فیفا برای پرسپولیس

احتمال حکم سنگین فیفا برای پرسپولیس
پرسپولیس تنها 24 ساعت برای پرداخت بدهی برانکو فرصت دارد، ولی چنین پولی در حساب باشگاه موجود نیست، در غیر این صورت طبق مفاد آیین‌نامه‌ای فیفا این باشگاه را محکوم خواهد کرد

به گزارش آسیانیوز، به نقل از ایلنا، باشگاه پرسپولیس از زمانی که فوتبال دوستان به خاطر دارند درگیر پرونده‌های بدهی خود بوده و هر سال این پرونده‌ها سنگین و سنگین‌تر می‌شود و چند بار این باشگاه را با دردسرهایی مثل کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو کرده است.

در حال حاضر جدی ترین مشکل پرسپولیس بدهی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق خودش است که حدود یک سال می‌شود که درگیر آن است و پس از اینکه طرفین به توافق نرسیدند، پرونده به فیفا کشیده شد و با شکایت سرمربی کروات، سرخپوشان در آستانه یک دردسر جدی قرار دارند.

طبق آخرین فرصتی که فیفا به پرسپولیس برای تسویه حساب با برانکو داده بود این باشگاه باید تا 6 آگوست (فردا) این پرونده را با پرداخت کامل معوقات به سرمربی کروات ببندد و در غیر این صورت طبق مفاد آیین‌نامه‌ای فیف این باشگاه را محکوم خواهد کرد.

سرخپوشان در حالی کمتر از 24 ساعت تا پرداخت طلب برانکو فرصت دارند که تا این لحظه چنین پولی در حساب باشگاه موجود نیست و بدین ترتیب می‌توان گفت باشگاه در آستانه یک دردسر جدی و محکومیت سنگین از سوی فیفا قرار دارد.

در حالیکه در روزهای اخیر صحبت از کسر امتیاز پرسپولیس مطرح بود ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که محکومیت پرسپولیس بسته شدن 3 پنجره نقل و انتقالاتی پیاپی خواهد بود و کسر امتیاز برای این تیم لحاظ نخواهد شد.باید دید در ساعات باقی مانده اتفاق مثبتی در پرونده برانکو رخ خواهد داد یا پرسپولیس بایک مشکل و دردسر جدی مواجه می‌شود./ 

https://www.asianews.ir/u/1Cf
اخبار مرتبط
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه این تیم به مصاف میزبان خود شهرخودرو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام می‌رسد.
در سال ۱۳۴۹ خورشیدی، تیم های فوتبال ایران و اسرائیل-برای نخستین بار-در استادیوم امجدیه در تهران مسابقه دادند و پیروزی ایران موجب شد که فوتبالیست های ایرانی برای اولین بار در بازی های قهرمانی سومین دوره مسابقات قاره آسیا شرکت کند و برای میهن افتخار آفرین باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید