صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۵
کد خبر: 2093
گزارشگر: 213
۷۸۲
۰
۰
۱
برگزاری کنفرانس خبری قوه قضاییه به بهانه روز خبرنگار

قوه قضائیه با مطبوعات مهربان شده است

قوه قضائیه با مطبوعات مهربان شده است
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در کنفرانس خبری گفت: در مقابله با تخلفات جامعه مطبوعاتی، سختگیرانه برخورد نمی کنیم اما چک سفید امضا هم به کسی نداده ایم.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه دیروز در کنفرانس خبری به بهانه روز خبرنگار گفت: در مقابله با تخلفات جامعه مطبوعاتی، سختگیرانه برخورد نمی کنیم اما چک سفید امضاء هم به کسی نداده ایم.

اسماعیلی ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) وعید غدیر، روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت و برای همه خبرنگاران در انجام رسالت و ماموریت اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق و شفاف برای مردم آرزوی توفیق کرد.

 سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در برخورد با بخش‌های مختلف از جمله جامعه مطبوعاتی اصلاح رویه و بازنگری داشته است.

اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که یکی از اولویت‌های مهم و اساسی قوه قضاییه در سال ۹۹ مبارزه با فساد است، در مورد برگزاری دادگاه‌های مفاسد ویژه اقتصادی توضیح دهید و آیا این روند قاطع ادامه دارد، عنوان کرد: ابتدائا خواهان این هستیم که هیچگونه فساد به ویژه فساد اقتصادی در کشور نباشد، به همین جهت در این مسیر با همکاری بخش‌های مختلف شناسایی بسترهای فسادزا، زمینه‌های بروز فساد و اصلاح ساختارهای معیوبی از سوی نهادهای متولی را در اولویت‌های خودمان قرار دادیم تا هر روز خبری از بروز مفاسد نداشته باشیم.

اسماعیلی تصریح کرد: از ناحیه قوه قضاییه رویکرد در برخورد با بخش‌های مختلف از جمله تخلفات جامعه مطبوعاتی را همراه با یک بازنگری و اصلاح و رویه‌های جدیدی مدنظر قرار دادیم، سعی کردیم که در این موضوع سختگیرانه برخورد نکنیم. البته چک سفید امضا به کسی نداده‌ایم و اینگونه نیست که تصور بشود اگر اعمال مجرمانه‌ای که مستلزم برخوردهای قاطع باشد از افرادی سر بزند قرار است از آن‌ها به سادگی گذشت./ 

https://www.asianews.ir/u/1Cl
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید