صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۰
کد خبر: 2104
گزارشگر: 213
۸۱۹
۰
۰
۱
سرمربی جدید تیم فوتبال "براگا" پرتغال مطرح کرد

پیشنهاد خرید طارمی از سوی باشگاه پرتغالی ها

پیشنهاد خرید طارمی از سوی باشگاه پرتغالی ها
کارواخال، سرمربی جدید تیم فوتبال "براگا" پرتغال، پیشنهاد خرید مهاجم تیم ملی ایران را به مدیران این باشگاه مطرح کرد.د

تیم فوتبال ریو آوه در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال عملکرد درخشانی داشت. این تیم با هدایت کارلوس کارواخال و در مقام پنجم جدول قرار گرفت و سهمیه حضور در لیگ اروپا را هم به دست آورد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریوآوه هم با ۱۸ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کرد.

پس از موفقیت ریو آوه، کارواخال هدایت براگا را بر عهده گرفت. این مربی که از نقش طارمی در درخشش تیمش آگاه است، به مدیران باشگاه براگا سفارش خرید مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال ایران را ارائه داده است.

به گزارش آسیانیوز، به نقل ازایرنا، کارواخال این موضوع را در مصاحبه با سایت «تریبونا اکسپرسو» تایید کرده است. البته در روزهای اخیر خبرهایی درباره پیشنهادات دیگر تیم‌های بزرگ فوتبال پرتغال و حتی باشگاه‌های بزرگ اروپایی به طارمی منتشر می‌شود. با این وجود خود طارمی در روزهای گذشته در پاسخ به این سوال که آیا علاقه دارد همراه با کارواخال به براگا برود؟ گفته بود: «چرا که نه؟»/

https://www.asianews.ir/u/1CM
اخبار مرتبط
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه این تیم به مصاف میزبان خود شهرخودرو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام می‌رسد.
نائومی اوساکا ۲۲ ساله، تنیسور فوق‌ستاره آمریکایی ژاپنی‌تبار، پردرآمدرترین ورزشکار زن جهان در سال ۲۰۱۹ شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید