صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
کد خبر: 2105
گزارشگر: 213
۱۵۹۱
۱
۰
۳
معاون وزیر اقتصاد در نشست خبری اعلام کرد:

پرداخت وام بانکی سهام عدالت با سود 18 درصد!

پرداخت وام بانکی سهام عدالت با سود 18 درصد!
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: مدت زمان بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد است.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: مدت زمان بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد است.

عباس معمارنژاد در نشست خبری درخصوص کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت اظهار داشت: نقش بانک‌ها در تامین مالی اقتصاد در ایران بسیار پررنگ است؛ به طوری که در سال گذشته بیش از ۸۲ درصد حدود ۹۷۵ هزار میلیارد تومان تامین مالی توسط بانک‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: مابقی تامین مالی از سوی بازار سرمایه با ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد تومان و بازار بدهی با ارزش ۹۵ هزار میلیارد تومان انجام شد.

معاون وزارت اقتصاد اضافه کرد: وقتی سهام عدالت آزاد شد قیمت آن ۸ میلیون تومان بود اما امروز به ۱۹ میلیون و 200 هزار تومان رسیده است و ارزش این سهام در ۴ ماه دو برابر شده است.

به گزارش آسیانیوز، وی درباره امکانات دریافت وام با وثیقه سهام عدالت گفت: با وثیقه ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت، مشمولان می توانند از شبکه بانکی وام بگیرند.

معمارنژاد با اشاره به فروش سهام عدالت گفت: تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سفارش گذاری شده است و برای افرادی که اطلاعات آنها کامل باشد، این پول واریز شده است.


معمارنژاد ادامه داد: امروز اولین شرکت استانی سهام‌ عدالت وارد بازار سرمایه می‌شود. سقف وام حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود و محدودیت زمانی ندارد.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به طرح مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت تاکید کرد: دولت سهمی برای واگذاری به جاماندگان سهام عدالت ندارد اما اگر طرح مجلس به تصویب برسد موظف هستیم آن را به اجرا برسانیم./

https://www.asianews.ir/u/1CP
اخبار مرتبط
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور درباره آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت گفت: این هفته ۳۰ درصد بعدی سبد سهام عدالت قابل معامله است.
اوضاع بازار بورس در سال های اخیر و ‌ارتباط آن با دیگر بازارها مانند دلار، طلا یا مسکن و مساله حبابی شدن بازار سرمایه و وضعیت سهام عدالت در بازار سرمایه، از موضوعاتی بود که درروزنامه آسیا با بهنام بهزاد فر، کارشناس ارشد بازار سرمایه ومدرس دانشگاه سازمان های بورس در میان گذاشتیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
امین احمدی نژاد
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
0

لام. امین احمدی نژادم عادلعاشقعلیشاه از ایران -کرمان-خیابان سرباز-کوچه 12 کد پستی:7616753475 و آخرین حجت و رسول آفریدگار عشق پروردگار عالم خلقت تنها دو ماه بعد از شهادت بنده قیامت آغاز خواهد شد و هر فردی بمیرد و امام زمان عج خود را نشناسد کافر مرده است نام مرا در اینترنت بیابید و آنان که حقیقت این غصب امامت و ولایت و حکومت 42 سال حکومت ایران را توسط حضرات آخوند با دروغی به نام صندوق رای و دموکراسی سیستم فاسد خودشان را می دانند به آنانکه نمی دانند خبر دهند آخر امام زمانتان عج باید توسط شورای


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید